Gå til innhold

mettewa


Gjest bjørnhild

Anbefalte innlegg

Gjest bjørnhild

Det er visst lettest å få tak i deg her :-)

Hvordan gjør dere det når dere er ute alle sammen? Har ungene hver sin vogn? Ang. party på tirsdag: Har bedt inn en del, men vet jo ikke hvem som kan komme. Hvordan gjør en det med serveringen? Venter jeg med kaffe og kaker til du er ferdig med å vise klærne, eller er det vanlig å servere mens du viser klærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he, er nok kanskje lettest å finne meg her :-)

Det er faktisk veldig sjelden vi er på tur, jeg og barna. Når Tobias er hjemme, holder vi oss stort sett i hagen, eller bruker bilen om vi skal noe. Eller ber folk på lunch hit :-)Hagen er jo spennede nok, med en farfar som gjør hagearbeid hele dagen :-)

Når Jørn er hjemme, bruker vi to vogner om vi skal på tur.

Angående tirsdag, så kommer de som kommer. Du får mase litt, så du ihvertfall får over fem gjester. Da kan du jo, i tillegg til vertinnegaven, velge deg ut et antrekk til halv pris :-)

Du må gjerne servere både kaffe og det du ellers måtte ønske mens jeg holder på. Jeg trenger bare litt gulvplass til stativet mitt og meg, jeg :-) Serverer du etter jeg er ferdig, blir det fryktelig sent for dere. Det vet jeg av erfaring ;-)

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...