AnonymBruker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Melder sjefredaktøren i Norge IDAG. Syntes lite om å koble dette opp mot Sodoma og Gomorra. https://idag.no/nyheter/kommentarer/ingenting-kan-vi-ta-med-oss/19.53256 Sodoma og Gomorra ble rammet av Guds dom da de ikke ville omvende seg. Vi kan takke Gud for at ikke dommen har kommet over vårt eget land, trass i at vi i stor grad har vendt oss bort fra ham og begynt å stole på vår egen rikdom og fortreffelighet. Da brannen var på det verste, ble det startet bønn om at det skulle slukkes raskt. Og det påfallende skjedde, temperaturen gikk fra langt over 30 grader til godt under 20, og vi fikk regn etter en lang varm tørkeperiode i området. Anonymkode: 10c3d...66e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Da melder jeg herved at sjefsredaktøren kan ta seg en bolle og et lengre opphold på mentalsykehus. 2 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Guden til denne redaktøren er jammen kjip. 1 Siter
Musikk Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli (endret) Brannene i Europa? Guden til denne redaktøren nevner ikke de? Endret 31. juli av Musikk 0 Siter
knas Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli psykedeliker skrev (5 timer siden): Da melder jeg herved at sjefsredaktøren kan ta seg en bolle og et lengre opphold på mentalsykehus. Eller et kurs i korrelasjon/kausalitet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Brannen viser hvor sårbare vi er, og hvor ydmyke og takknemlige vi bør være for livet. Det poenget består. Jeg er mer opptatt av årsaken til brannen. Håper vi får vite sannheten denne gangen. Anonymkode: ba2e7...209 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Brannen viser hvor sårbare vi er, og hvor ydmyke og takknemlige vi bør være for livet. Det poenget består. Jeg er mer opptatt av årsaken til brannen. Håper vi får vite sannheten denne gangen. Anonymkode: ba2e7...209 Pleier vi ikke å få vite sannheten? Anonymkode: 10c3d...66e 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Brannen viser hvor sårbare vi er, og hvor ydmyke og takknemlige vi bør være for livet. Det poenget består. Jeg er mer opptatt av årsaken til brannen. Håper vi får vite sannheten denne gangen. Anonymkode: ba2e7...209 Ydmyke og takknemlige mot fantasifostre som gud? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Har de funnet ut hvorfor det brant? Hva som starta det? Anonymkode: 57add...b60 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har de funnet ut hvorfor det brant? Hva som starta det? Anonymkode: 57add...b60 Ikke ennå. Men det var neppe jødiske space lasers. Anonymkode: 10c3d...66e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.