Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du livlige drømmer? Er det noen drømmer som går igjen? 

Jeg har ofte veldig spaca drømmer pluss drømmer som går igjen. En gjenganger er graviditetsdrømmer. Det er alltid eksen min som er faren, jeg ønsker meg alltid en jente, men får bare den ene gutten etter den andre. Popper ut x antall babyer. Ofte tror jeg at jeg er gravid når jeg begynner å våkne. 

Ellers drømmer jeg regelmessig om eksen og det er ikke alltid hyggelige drømmer. 

Ligger våken nå etter å ha våknet plutselig av en ekkel drøm som ikke gir mening. Jeg skulle passe hunden til min venninnes foreldre, slik som faktisk er planen. Jeg mistet båndet hans midt i byen og måtte lete etter hunden. Samtidig finner jeg en kakadue ute i byen og jeg tar den hjem og tenker den blir min. Men den bæsjer hvert 30 minutt og det går ikke å lære den å bæsje inni et bur. Så jeg legger ut bilde av den på Facebookside for kakaduer for å finne eieren. Men før eieren rekker å hente fuglen så blir fuglen angrepet og spist av en kneler (som btw er den ekleste skapningen på jord, vil nesten si jeg har en fobi der) som er på størrelse med en hest. Når eieren av kakaduen kommer så åpner jeg døren og kneleren tar tak i personen og spiser den levende før den flyr ut i byen. Så finner jeg hunden inne i badstuen som heter pust, noe som er ironisk tenker jeg fordi hunden peser ettersom det er skikkelig varmt der, også spør hunden meg hvor jeg har vært, på norsk, som om den var et menneske. Jeg forteller om kneleren og hunden sier at vi må finne den før den parer seg og formerer seg for da kan de ta over hele landet. Så begynner jakten på kneleren, Billy (hunden) og jeg. Jeg får ikke til å ta båndet på Billy og tenker bare på potensielle tusenvis av knelere. Jeg og Billy diskuterer hvordan vi skal redde verden fra disse ekle skapningene, når jeg plutselig begynner å føde. Men det er ikke en baby, det er den første av flere knelere. Jeg hyler som en gris og Billy stikker av igjen, men det er fullt av klinkekuler på bakken så han sklir bortover veien med null kontroll. Knelerene jeg har født vokser seg store som skyskrapere og de knuser bygninger og biler, men de også sklir på klinkekulene og da tar jeg fram samekniven og stikker knelerne i brystet, alle tre. Men før jeg rakk å gjøre det så........

Og sånn fortsetter drømmen i alle mulige retninger før jeg våkner. Har drømt mye rarere ting også, bare kom ikke på noen andre drømmer akkurat nå. 

Så ja. Del gjerne hvilke gjengangerdrømmer dere har og også om dere husker noen spesielle drømmer hvor man bare våkner og tenker wtf?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...