Gå til innhold

Trenger gode råd


Gjest forsmådd?

Anbefalte innlegg

Gjest forsmådd?

I fjor sommer traff jeg på en mann jeg innledet et forhold til. Han var separert, og det var ingen sjanse for at han og hans fraseparerte kone skulle finne tilbake til hverandre igjen, sa han. De har også barn som er så godt som voksen.

Pga lange avstander har vi ikke sett hverandre så ofte, vi har holdt kontakt via tlf, mail og sms. Så for ca en måned siden kom sjokket, han og kona skulle prøve på nytt igjen pga barna og økonomien......... han bedyrer samtidig at det er vanskelig og at han savner meg, vil treffe meg igjen osv. Vi ble enig om at vi skulle holde kontakt via mail og sms, jeg var innenforstått med at noe forhold ble det ikke, jeg er ikke interessert i forhold til en gift mann. Men som venn ville jeg gjerne beholde han.

Så vi har nå fortsatt kontakten på et vennskapelig plan med mail og sms. I dag fikk jeg beskjed om at sms-ene må begrenses til når han er på jobb! Min første reaksjon er at da får vi kutte ut all kontakt, er ikke interessert i å gå bak hans kones rygg og holde kontakten med han mot hans kones vilje. Trodde det var greit at vi var venner.

Hva ville dere ha gjort, kuttet all kontakt eller svelgt stoltheten og fortsatt hatt 8-16 kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For hans kones skyld hadde jeg kuttet all kontakt. Sett deg inn i hennes sted og tenk på hvordan du ville føle det om mannen din drev og sendte sms og mail til en ex bak ryggen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forsmådd?

For hans kones skyld hadde jeg kuttet all kontakt. Sett deg inn i hennes sted og tenk på hvordan du ville føle det om mannen din drev og sendte sms og mail til en ex bak ryggen din.

Det er slik jeg også tenker, når det tydeligvis ikke er greit for kona så synes jeg det blir feil. Men samtidig vil jo han ha meg som en venn, føler på en måte at jeg svikter et vennskapsløfte jeg har gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik jeg også tenker, når det tydeligvis ikke er greit for kona så synes jeg det blir feil. Men samtidig vil jo han ha meg som en venn, føler på en måte at jeg svikter et vennskapsløfte jeg har gitt.

Eller han vil ha deg på venn(t) til han ser om det går med kona eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley

"begrenses til når han er på jobb......"

Hallo! Drit i hele fyren og finn en ny !

Skogen er full av trær om du ikke skal ta det med mest biller i !

Slett mailadr og sms til fyren. Om ikke nå så om noen uker ser du alt klarere. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...