Havfruen Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Jeg vet ikke helt hvorfor. Men det har nok noe å gjøre med at jeg tenker at han ikke vil forstå og dermed ikke kan møte meg på den måten jeg ønsker (jeg vil unngå skuffelse).Han vet feks ikke at jeg har unnvikende pf. Er det andre som har utfordringer med å la de nærmeste slippe innpå seg? 0 Siter
Vhanja Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Hvordan tenker du å ha et langvarig forhold med ham hvis du ikke er ærlig med ham? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Høres ikke ut som et særlig godt forhold når du ikke stoler på ham og kan føle deg fri sammen med ham. Anonymkode: fed43...f4c 0 Siter
Havfruen Skrevet 31. juli Forfatter Skrevet 31. juli Vhanja skrev (1 time siden): Hvordan tenker du å ha et langvarig forhold med ham hvis du ikke er ærlig med ham? Han ser jo uansett hvilke utfordringer jeg har og vi er en god støtte for hverandre. Vi har vært gift siden "nitten pil o bue"😉 0 Siter
Havfruen Skrevet 31. juli Forfatter Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ikke ut som et særlig godt forhold når du ikke stoler på ham og kan føle deg fri sammen med ham. Anonymkode: fed43...f4c Jeg er veldig trygg med han, men ufri i meg selv kan man vel si. 1 Siter
Glitter Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli (endret) Havfruen skrev (24 minutter siden): Jeg er veldig trygg med han, men ufri i meg selv kan man vel si. Kan du starte en samtale med hva du nå ønsker fra han, og deretter fortelle han mer om hvordan du har det/hvilke utfordringer du har? Ett sted må du jo begynne hvis du skal komme nærmere mannen din. Og begynnelsen kan være å si ærlig at nå gjør du deg selv sårbar og at du trenger x og y fra han. For så å være ærlig om diagnose og indre tanker. Endret 31. juli av Glitter 0 Siter
Havfruen Skrevet 31. juli Forfatter Skrevet 31. juli Glitter skrev (15 minutter siden): Kan du starte en samtale med hva du nå ønsker fra han, og deretter fortelle han mer om hvordan du har det/hvilke utfordringer du har? Ett sted må du jo begynne hvis du skal komme nærmere mannen din. Og begynnelsen kan være å si ærlig at nå gjør du deg selv sårbar og at du trenger x og y fra han. For så å være ærlig om diagnose og indre tanker. Ja, det kan jeg. Takk. Men for å være ærlig vet jeg ikke om det kommer til å forandre noe. Uansett skal jeg nærme meg litt forsiktig og diskutere det med terapeuten. 0 Siter
nachnoo Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Han vet jo hvilke utfordringer du har, men han vet ikke navnet på lidelsen. Hva vil bli annerledes om han lærer navnet? Så er det at du ikke har tatt det opp sannsynligvis nok et symptom på lidelsen. 1 Siter
Havfruen Skrevet 31. juli Forfatter Skrevet 31. juli nachnoo skrev (7 minutter siden): Han vet jo hvilke utfordringer du har, men han vet ikke navnet på lidelsen. Hva vil bli annerledes om han lærer navnet? Så er det at du ikke har tatt det opp sannsynligvis nok et symptom på lidelsen. Helt riktig/enig. Psykiater på DPS (da jeg var pasient der)anbefalte/ville at jeg skulle fortelle min mann om min suicidalitet, men jeg fikk meg aldri til å gjøre det. Uansett visste han jo at jeg var alvorlig deprimert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.