AnonymBruker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Hvorfor kjeder jeg meg hele tiden? Har gjort det siden jeg var barn. Livet er veldig stusslig og gir meg ingenting og jeg er lei. Anonymkode: d8d4c...873 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor kjeder jeg meg hele tiden? Har gjort det siden jeg var barn. Livet er veldig stusslig og gir meg ingenting og jeg er lei. Anonymkode: d8d4c...873 Hvorfor kjeder du deg? Det er jo så mye å lære og gjøre! Ingen temaer som interesserer deg? Anonymkode: c1fc1...3af 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kjeder jeg meg hele tiden? Har gjort det siden jeg var barn. Livet er veldig stusslig og gir meg ingenting og jeg er lei. Anonymkode: d8d4c...873 Er det ingenting som interesserer deg, gjør deg nysgjerrig på å finne ut mer? Ikke noe du liker å gjøre? Må innrømme at jeg ikke skjønner at voksne, friske mennesker kjeder seg, men det ligger kanskje noe bak? 0 Siter
Glitter Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli (endret) Jeg kan også kjede meg lett. Har bestilt fargeleggingsbok, tusjer og sett med heklede dyr som jeg skal prøve å hekle. For å ha mer å gjøre enn å bare se på TV. Bestilt for en billig penge på Temu. Er mye hobbygreier på Temu for en billig penge. Endret 31. juli av Glitter 0 Siter
Musikk Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Glitter skrev (18 minutter siden): Jeg kan også kjede meg lett. Har bestilt fargeleggingsbok, tusjer og sett med heklede dyr som jeg skal prøve å hekle. For å ha mer å gjøre enn å bare se på TV. Bestilt for en billig penge på Temu. Er mye hobbygreier på Temu for en billig penge. Ja, mye gøy på Temu🙂 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august Skrevet 1. august Føler meg så heldig, kjeder meg aldri ☺️ Alltid noe spennende å sette seg inn i/gjøre. Anonymkode: 4b693...1fb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.