Musikk Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli KG-administrator tar bort mange innlegg som folk poster😔dette skjer ofte på (Rampelyse) de som blir diskutert er SoMe folk, som selv legger ut og forteller om privat livet. Et eks: mor er på SoMe, forteller åpent om sine barn, alt fra utfordringer til diagnoser🙂administrator-KG sletter slike innlegg som er hentet fra SoMe. 0 Siter
Musikk Skrevet 31. juli Forfatter Skrevet 31. juli Glitter skrev (Akkurat nå): Ja moderering på KG er litt streng. Skulle tro når en er åpen om barna sine liv på SoMe. Ok og poste innlegg om de på KG og. 0 Siter
Glitter Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Musikk skrev (3 minutter siden): Skulle tro når en er åpen om barna sine liv på SoMe. Ok og poste innlegg om de på KG og. Ja, det er jeg enig i. Kanskje KG tenker de må skjerme barna fra diskusjon på forumet selv om moren selv velger å være offentlig, noe jeg for øvrig mener hun gjør feil ved å gjøre. Hun kan eksponere seg selv så mye hun vil, men personlig informasjon om barna, diagnoser og problemer hører ikke hjemme i offentligheten. 1 Siter
Musikk Skrevet 31. juli Forfatter Skrevet 31. juli (endret) Glitter skrev (11 minutter siden): Ja, det er jeg enig i. Kanskje KG tenker de må skjerme barna fra diskusjon på forumet selv om moren selv velger å være offentlig, noe jeg for øvrig mener hun gjør feil ved å gjøre. Hun kan eksponere seg selv så mye hun vil, men personlig informasjon om barna, diagnoser og problemer hører ikke hjemme i offentligheten. Enig med deg🙂Norwaytwins-moren alt hun legger ut om sønnen sin på SoMe. Sønnen har barne autisme. Endret 31. juli av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.