Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

KG-administrator tar bort mange innlegg som folk poster😔dette skjer ofte på (Rampelyse) de som blir diskutert er SoMe folk, som selv legger ut og forteller om privat livet. Et eks: mor er på SoMe, forteller åpent om sine barn, alt fra utfordringer til diagnoser🙂administrator-KG sletter slike innlegg som er hentet fra SoMe. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja moderering på KG er litt streng. 

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja moderering på KG er litt streng. 

Skulle tro når en er åpen om barna sine liv på SoMe. Ok og poste innlegg om de på KG og. 

Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

Skulle tro når en er åpen om barna sine liv på SoMe. Ok og poste innlegg om de på KG og. 

Ja, det er jeg enig i. Kanskje KG tenker de må skjerme barna fra diskusjon på forumet selv om moren selv velger å være offentlig, noe jeg for øvrig mener hun gjør feil ved å gjøre. Hun kan eksponere seg selv så mye hun vil, men personlig informasjon om barna, diagnoser og problemer hører ikke hjemme i offentligheten. 

Skrevet (endret)
Glitter skrev (11 minutter siden):

Ja, det er jeg enig i. Kanskje KG tenker de må skjerme barna fra diskusjon på forumet selv om moren selv velger å være offentlig, noe jeg for øvrig mener hun gjør feil ved å gjøre. Hun kan eksponere seg selv så mye hun vil, men personlig informasjon om barna, diagnoser og problemer hører ikke hjemme i offentligheten. 

Enig med deg🙂Norwaytwins-moren alt hun legger ut om sønnen sin på SoMe. Sønnen har barne autisme. 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...