Musikk Skrevet 31. juli Skrevet 31. juli Hvordan er livet med Schizofreni? spennende lære om Schizofreni fra mennesker som selv har eller kjenner noen med diagnosen🙂jeg kan lite om denne sykdommen derfor jeg spør🙂sykdommen er så mye mer en hallusinasjon😢blir ofte omtalt i sosiale media som farlige mennesker😔 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. august Skrevet 1. august Musikk skrev (11 timer siden): Hvordan er livet med Schizofreni? spennende lære om Schizofreni fra mennesker som selv har eller kjenner noen med diagnosen🙂jeg kan lite om denne sykdommen derfor jeg spør🙂sykdommen er så mye mer en hallusinasjon😢blir ofte omtalt i sosiale media som farlige mennesker😔 Du kan lese gratis fagartikler på nettet om temaet. 0 Siter
Musikk Skrevet 1. august Forfatter Skrevet 1. august XbellaX skrev (1 time siden): Du kan lese gratis fagartikler på nettet om temaet. Kjedelig og lese blir ikke ekte😔 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. august Skrevet 1. august (endret) Musikk skrev (21 minutter siden): Kjedelig og lese blir ikke ekte😔 Du ber om erfaringer, de må jo nødvendigvis også leses? Fremfor å be mennesker med diagnosen "lære deg" kan du heller lese fagartikler om brukererfaringer. Endret 1. august av XbellaX 4 Siter
Musikk Skrevet 1. august Forfatter Skrevet 1. august XbellaX skrev (2 timer siden): Du ber om erfaringer, de må jo nødvendigvis også leses? Fremfor å be mennesker med diagnosen "lære deg" kan du heller lese fagartikler om brukererfaringer. Ok. 0 Siter
frosken Skrevet 1. august Skrevet 1. august Musikk skrev (22 timer siden): Hvordan er livet med Schizofreni? spennende lære om Schizofreni fra mennesker som selv har eller kjenner noen med diagnosen🙂jeg kan lite om denne sykdommen derfor jeg spør🙂sykdommen er så mye mer en hallusinasjon😢blir ofte omtalt i sosiale media som farlige mennesker😔 Hvis du hadde giddet å lese ørlite grann som schizofreni, så vil du innse at svært få personer med schizofreni utøver vold mot andre. Risikoen øker noe i kombinasjon med rus, men fortsatt er det svært få som er farlige. Jeg synes du skal holde deg for god til å bidra til økt stigma for mennesker med denne sykdommen. Du kan med fordel tenke deg litt mer om, før du skriver innlegg som dette. 7 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august frosken skrev (3 timer siden): Hvis du hadde giddet å lese ørlite grann som schizofreni, så vil du innse at svært få personer med schizofreni utøver vold mot andre. Risikoen øker noe i kombinasjon med rus, men fortsatt er det svært få som er farlige. Jeg synes du skal holde deg for god til å bidra til økt stigma for mennesker med denne sykdommen. Du kan med fordel tenke deg litt mer om, før du skriver innlegg som dette. Ikke jeg som sier de er voldelig da tar du feil🙂media og enkelte folk jeg siterer til her. 0 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august NRK-TV (Ikke spør om det) lærte jeg mye om denne sykdommen🙂 1 Siter
bibben Skrevet 2. august Skrevet 2. august Musikk skrev (4 timer siden): Ikke jeg som sier de er voldelig da tar du feil🙂media og enkelte folk jeg siterer til her. Forstår du virkelig ikke det frosken skriver i svaret sitt til deg? Les det én gang til, gjør det grundig og reflekter! 2 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august (endret) bibben skrev (15 minutter siden): Forstår du virkelig ikke det frosken skriver i svaret sitt til deg? Les det én gang til, gjør det grundig og reflekter! Hvorfor skal jeg det? det er ikke mine ord at mennesker med den diagnosen er farlige!! jeg finnes ikke redd for de. Her diskutere vi alt mulig av temaer! du er ikke så ofte inne her! aldri hørt om deg før. Endret 2. august av Musikk 0 Siter
bibben Skrevet 2. august Skrevet 2. august Musikk skrev (6 minutter siden): Hvorfor skal jeg det? det er ikke mine ord at mennesker med den diagnosen er farlige!! jeg finnes ikke redd for de. Her diskutere vi alt mulig av temaer! du er ikke så ofte inne her! aldri hørt om deg før. «Mot dårskap kjemper selv gudene forgjeves!» 3 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august (endret) bibben skrev (6 minutter siden): «Mot dårskap kjemper selv gudene forgjeves!» Du er gud? jeg er engel😀 Endret 2. august av Musikk 0 Siter
laban Skrevet 2. august Skrevet 2. august Musikk skrev (18 minutter siden): du er ikke så ofte inne her! aldri hørt om deg før. Hva har nå det med saken å gjøre? Hvis du åpner DOL på stor skjerm (jeg vet ikke om/hvordan det går an å få det fram på mobilskjerm), ser du under brukeravataren at nicket @bibben har skrevet ca 3600 innlegg her. Musikk skrev (22 minutter siden): Her diskuterer vi alt mulig av temaer! Så det er ikke slik at bibben ikke vet hvordan forumet fungerer 😉Uansett er det ingen rangering av folk her, ut fra ansiennitet eller aktivitetsnivå. 2 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august (endret) laban skrev (1 time siden): Hva har nå det med saken å gjøre? Hvis du åpner DOL på stor skjerm (jeg vet ikke om/hvordan det går an å få det fram på mobilskjerm), ser du under brukeravataren at nicket @bibben har skrevet ca 3600 innlegg her. Så det er ikke slik at bibben ikke vet hvordan forumet fungerer 😉Uansett er det ingen rangering av folk her, ut fra ansiennitet eller aktivitetsnivå. Har nok hatt en lang sommerferie! biben med liten b😉 Endret 2. august av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.