Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er livet med Schizofreni? spennende lære om Schizofreni fra mennesker som selv har eller kjenner noen med diagnosen🙂jeg kan lite om denne sykdommen derfor jeg spør🙂sykdommen er så mye mer en hallusinasjon😢blir ofte omtalt i sosiale media som farlige mennesker😔

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Musikk skrev (11 timer siden):

Hvordan er livet med Schizofreni? spennende lære om Schizofreni fra mennesker som selv har eller kjenner noen med diagnosen🙂jeg kan lite om denne sykdommen derfor jeg spør🙂sykdommen er så mye mer en hallusinasjon😢blir ofte omtalt i sosiale media som farlige mennesker😔

Du kan lese gratis fagartikler på nettet om temaet.

Skrevet
XbellaX skrev (1 time siden):

Du kan lese gratis fagartikler på nettet om temaet.

Kjedelig og lese blir ikke ekte😔

Skrevet (endret)
Musikk skrev (21 minutter siden):

Kjedelig og lese blir ikke ekte😔

Du ber om erfaringer, de må jo nødvendigvis også leses? Fremfor å be mennesker med diagnosen "lære deg" kan du heller lese fagartikler om brukererfaringer. 

Endret av XbellaX
Skrevet
XbellaX skrev (2 timer siden):

Du ber om erfaringer, de må jo nødvendigvis også leses? Fremfor å be mennesker med diagnosen "lære deg" kan du heller lese fagartikler om brukererfaringer. 

Ok. 

Skrevet
Musikk skrev (22 timer siden):

Hvis du hadde giddet å lese ørlite grann som schizofreni, så vil du innse at svært få personer med schizofreni utøver vold mot andre. Risikoen øker noe i kombinasjon med rus, men fortsatt er det svært få som er farlige. Jeg synes du skal holde deg for god til å bidra til økt stigma for mennesker med denne sykdommen. Du kan med fordel tenke deg litt mer om, før du skriver innlegg som dette. 

Skrevet
frosken skrev (3 timer siden):

Hvis du hadde giddet å lese ørlite grann som schizofreni, så vil du innse at svært få personer med schizofreni utøver vold mot andre. Risikoen øker noe i kombinasjon med rus, men fortsatt er det svært få som er farlige. Jeg synes du skal holde deg for god til å bidra til økt stigma for mennesker med denne sykdommen. Du kan med fordel tenke deg litt mer om, før du skriver innlegg som dette. 

Ikke jeg som sier de er voldelig da tar du feil🙂media og enkelte folk jeg siterer til her. 

Skrevet

NRK-TV (Ikke spør om det) lærte jeg mye om denne sykdommen🙂 

Skrevet
Musikk skrev (4 timer siden):

Ikke jeg som sier de er voldelig da tar du feil🙂media og enkelte folk jeg siterer til her. 

Forstår du virkelig ikke det frosken skriver i svaret sitt til deg? Les det én gang til, gjør det grundig og reflekter!

Skrevet (endret)
bibben skrev (15 minutter siden):

Forstår du virkelig ikke det frosken skriver i svaret sitt til deg? Les det én gang til, gjør det grundig og reflekter!

Hvorfor skal jeg det? det er ikke mine ord at mennesker med den diagnosen er farlige!! jeg finnes ikke redd for de. Her diskutere vi alt mulig av temaer! du er ikke så ofte inne her! aldri hørt om deg før. 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skal jeg det? det er ikke mine ord at mennesker med den diagnosen er farlige!! jeg finnes ikke redd for de. Her diskutere vi alt mulig av temaer! du er ikke så ofte inne her! aldri hørt om deg før. 

«Mot dårskap kjemper selv gudene forgjeves!»

Skrevet (endret)
bibben skrev (6 minutter siden):

«Mot dårskap kjemper selv gudene forgjeves!»

Du er gud? jeg er engel😀

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (18 minutter siden):

du er ikke så ofte inne her! aldri hørt om deg før. 

Hva har nå det med saken å gjøre? Hvis du åpner DOL på stor skjerm (jeg vet ikke om/hvordan det går an å få det fram på mobilskjerm), ser du under brukeravataren at nicket @bibben har skrevet ca 3600 innlegg her.

Musikk skrev (22 minutter siden):

Her diskuterer vi alt mulig av temaer!

Så det er ikke slik at bibben ikke vet hvordan forumet fungerer 😉Uansett er det ingen rangering av folk her, ut fra ansiennitet eller aktivitetsnivå. 

Skrevet (endret)
laban skrev (1 time siden):

Hva har nå det med saken å gjøre? Hvis du åpner DOL på stor skjerm (jeg vet ikke om/hvordan det går an å få det fram på mobilskjerm), ser du under brukeravataren at nicket @bibben har skrevet ca 3600 innlegg her.

Så det er ikke slik at bibben ikke vet hvordan forumet fungerer 😉Uansett er det ingen rangering av folk her, ut fra ansiennitet eller aktivitetsnivå. 

Har nok hatt en lang sommerferie! biben med liten b😉 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...