Gå til innhold

Lillelurven:o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Håper du har overlevd bursdagsfeiringen og alt gikk knirkefritt:o)

Hva sa eldstemann når han åpna pakka fra deg og bestemor da? Kan tenke meg jubeln sto i taket.

Jeg holder på å scanne ett bilde på gammel maskinen og det tar evigheter og jeg kommer ikke inn på BB på den nye maskinen. Så her sitter jeg å kjeder meg. Rydder litt i kjellerstua som for øvrig ser helt jævlig ut. Det er så ille at jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Derfor plukker jeg litt her og litt der. Også havna jeg jaggu meg her*ler* Dårlig arbeidsmoral heter vel det.

Nå skal jeg rydde litt videre så får vi tastes etterhvert.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, jeg overlevde. Og det gikk vel egentlig knirkefritt:-)

Men kjenner det i kroppen, leka og styra med dem. Heldigvis var det fint vær oppi det hele!

Sambo sat i god stolen:-(, men han er ennå potte tett! Kjenner det klør i nesen jeg også, og hiver innpå solhatt og alt det andre jeg kan finne. Jeg KAN ikke bli syk nå!! NEI!!!!

I dag tror jeg det blir fint vær, skal fixe i hagen, og ellers bare kose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...