AnonymBruker Skrevet 1. august Skrevet 1. august Vurderer skaffe meg en stein, men er de verdt det? Tips? Erfaringer? Vil ha skikkelig god pizza (elsker 90-talls pizza men trenger variere litt!) Anonymkode: ae892...b43 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. august Skrevet 1. august Pizza bakt i klebersteinsovn er ihvertfall bra! 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1. august Skrevet 1. august Jeg synes pizzastein er helt ypperlig til italiensk pizza eller lignende «gourmetpizza». Anbefaler samtidig en pizzaspade for å lettere få bunnen av og på. Og samtidig bruke tid på å finne gode oppskrifter på pizzabunn, for det har alt å si. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august Skrevet 1. august Ikkeanonymnok skrev (1 time siden): Jeg synes pizzastein er helt ypperlig til italiensk pizza eller lignende «gourmetpizza». Anbefaler samtidig en pizzaspade for å lettere få bunnen av og på. Og samtidig bruke tid på å finne gode oppskrifter på pizzabunn, for det har alt å si. Takk for tips!. Har du noen å anbefale for en nybegynner? Bruker du tipo 0 eller 00 ? Anonymkode: ae892...b43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august Skrevet 1. august Ikkeanonymnok skrev (1 time siden): Jeg synes pizzastein er helt ypperlig til italiensk pizza eller lignende «gourmetpizza». Anbefaler samtidig en pizzaspade for å lettere få bunnen av og på. Og samtidig bruke tid på å finne gode oppskrifter på pizzabunn, for det har alt å si. Men blir en vanlig stekovn egentlig varm nok da? Orker ikke kjøpe pizzaovn, har ikke plass 😕 Anonymkode: ae892...b43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august Skrevet 1. august Tipp 00 Kommer an på. Det er en fprdel om ovnen din går opp til 300 grader. Jeg bruker denne oppskriften. Vellykket resultat hver gang. Anonymkode: be8f3...17d 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1. august Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men blir en vanlig stekovn egentlig varm nok da? Orker ikke kjøpe pizzaovn, har ikke plass 😕 Anonymkode: ae892...b43 Det er jo et annet problem. Min ovn går til 250gr og jeg tør ikke å sette den på fullt. Men desto høyere desto bedre. Jeg trodde jeg hadde lagret en oppskrift men finner den ikke nå. Derimot ser oppskriften til den AB over meg her ut som en jeg vil teste neste gang så prøv den. Gode råvarer er viktig. Ellers enig i Tipo 00 mel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tipp 00 Kommer an på. Det er en fprdel om ovnen din går opp til 300 grader. Jeg bruker denne oppskriften. Vellykket resultat hver gang. Anonymkode: be8f3...17d Ikkeanonymnok skrev (9 minutter siden): Det er jo et annet problem. Min ovn går til 250gr og jeg tør ikke å sette den på fullt. Men desto høyere desto bedre. Jeg trodde jeg hadde lagret en oppskrift men finner den ikke nå. Derimot ser oppskriften til den AB over meg her ut som en jeg vil teste neste gang så prøv den. Gode råvarer er viktig. Ellers enig i Tipo 00 mel. tusen takk , skal teste Anonymkode: ae892...b43 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.