AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Om man har behov for hyppigere timer, men ikke har økonomisk kapasitet til det. Har noen opplevd å få pro bono- timer (gratis)? Anonymkode: e7a5d...0f1 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det ville kunne tolkes som frekt kanskje? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå): Det ville kunne tolkes som frekt kanskje? Enig! Ville aldri falt meg inn, selv med en ekstremt høy timepris hos traumepsykologen jeg går til. Betaler fordi det er verdt det. Anonymkode: 444c6...c79 1 Siter
ISW Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tenker at det er greit å spørre i forkant av et behandlingsopplegg over tid. F.eks at 15 timer kan koste X tusen kroner. Å prute på prisen på enkelttimer er mer uheldig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Enig! Ville aldri falt meg inn, selv med en ekstremt høy timepris hos traumepsykologen jeg går til. Betaler fordi det er verdt det. Anonymkode: 444c6...c79 Kan jeg spørre hva timeprisen ligger på hos din terapeut? Jeg har ført betalt 1500 og 1750 kr per time. Ts Anonymkode: e7a5d...0f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden ISW skrev (19 minutter siden): Jeg tenker at det er greit å spørre i forkant av et behandlingsopplegg over tid. F.eks at 15 timer kan koste X tusen kroner. Å prute på prisen på enkelttimer er mer uheldig. Takk for tips☺️ Anonymkode: e7a5d...0f1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.