AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvor ofte er dere sammen med venner? Og hva pleier dere å gjøre? Hva slags diagnoser har du? Anonymkode: 0653a...616 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ikke så ofte. Kanskje en dag annenhver uke. Noen ganger lenger. Noen ganger lager vi middag i lag og ellers ser vi på TV og prater. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Opptil flere ganger i uken sitter jeg rundt et bord med mine venner og pønsker ut nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet. Vi har de diagnosene vi trenger for å kunne utføre den oppgaven mest mulig effektivt ifølge manus. Og slik vil det fortsette helt til vi får vår sak på dagsorden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Opptil flere ganger i uken sitter jeg rundt et bord med mine venner og pønsker ut nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet. Vi har de diagnosene vi trenger for å kunne utføre den oppgaven mest mulig effektivt ifølge manus. Og slik vil det fortsette helt til vi får vår sak på dagsorden. Regner med at det gir mening for dere, sånn utenfra høres det veldig stusselig ut. Anonymkode: 527b3...756 0 Siter
Havfruen Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden psykedeliker skrev (7 minutter siden): Opptil flere ganger i uken sitter jeg rundt et bord med mine venner og pønsker ut nye måter å være til bry og en byrde for samfunnet. Vi har de diagnosene vi trenger for å kunne utføre den oppgaven mest mulig effektivt ifølge manus. Og slik vil det fortsette helt til vi får vår sak på dagsorden. Hva er så deres sak? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden Ikke ofte, vi besøker hverandre og spiser middag ute og prater om alt mulig og koser oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.