Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde kanskje vært bedre om du skrev noen ord selv om hva du ønsker å diskutere, fremfor å bare dele en lenke. :) 

Anonymkode: df62d...eef

Skrevet
Musikk skrev (3 timer siden):

Jeg bader aldri🫧 

Jeg liker godt å bade. :D Men slike avsug burde jo ha et metallgitter i form av en kurv foran seg slik at det ikke er mulig å bli sittende fast i dem, det er tydeligvis flere som har blitt skadd og/eller omkommet etter å ha blitt sittende fast i disse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det hadde kanskje vært bedre om du skrev noen ord selv om hva du ønsker å diskutere, fremfor å bare dele en lenke. :) 

Les link. 

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (10 minutter siden):

Les link. 

Jeg er ikke interessert i å lese link. Jeg vil vite hva du tenker, føler og mener og hva du ønsker å diskutere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 9.56):

Jeg er ikke interessert i å lese link. Jeg vil vite hva du tenker, føler og mener og hva du ønsker å diskutere.

Da må du logge deg ut herifra! Vi må linke alt av info her fra SoMe. 

Skrevet
Musikk skrev (26 minutter siden):

Du misforstår nok litt hva anonym mener her - vi vil ha lenker, men vil også gjerne ha en kommentar fra den som legger ut lenken om hva vedkommende mener om saken. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 9.56):

Musikk skrev (21 minutter siden):

Du har hengt deg veldig opp i at man bør legge ved lenke. Det stemmer jo at hvis man ønsker å diskutere noe som er omtalt i media, er det nødvendig å klargjøre temaet vha. lenke til saken. Ellers blir det jo vanskelig å gi respons. Det kan også være nødvendig for å dokumentere påstander. 

Men poenget til den anonyme over her handler jo ikke om lenke eller ikke. Det handler om at en tråd som bare viser til en mediesak, uten  en personlig kommentar eller noe som innbyr til debatt, blir litt poengløs på et diskusjonsforum. 

Skrevet

Dette er en tragisk ulykke heldigvis gikk dette bra🙂hvordan kunne dette skje? var sluken åpen eller løs? satt han fast med foten? merkelig hendelse. 

Skrevet
Musikk skrev (7 timer siden):

Dette er en tragisk ulykke heldigvis gikk dette bra🙂hvordan kunne dette skje? var sluken åpen eller løs? satt han fast med foten? merkelig hendelse. 

Han ble vel sugd inn mot avsuget og det ble dannet et vakuum mot kroppen hans slik at han ble sittende fast og ikke kom seg løs før noe skrudde av anlegget?

Skrevet
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Han ble vel sugd inn mot avsuget og det ble dannet et vakuum mot kroppen hans slik at han ble sittende fast og ikke kom seg løs før noe skrudde av anlegget?

Ja, det tror jeg og. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...