Musikk Skrevet 2. august Skrevet 2. august https://flysmart24.no/2026/07/31/drama-i-bassenget-reddet-i-siste-liten/#google_vignette 0 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august (endret) Musikk skrev (3 minutter siden): https://flysmart24.no/2026/07/31/drama-i-bassenget-reddet-i-siste-liten/#google_vignette Jeg bader aldri🫧 Endret 2. august av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august Skrevet 2. august Det hadde kanskje vært bedre om du skrev noen ord selv om hva du ønsker å diskutere, fremfor å bare dele en lenke. Anonymkode: df62d...eef 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. august Skrevet 2. august Musikk skrev (3 timer siden): Jeg bader aldri🫧 Jeg liker godt å bade. Men slike avsug burde jo ha et metallgitter i form av en kurv foran seg slik at det ikke er mulig å bli sittende fast i dem, det er tydeligvis flere som har blitt skadd og/eller omkommet etter å ha blitt sittende fast i disse. 0 Siter
Musikk Skrevet 2. august Forfatter Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det hadde kanskje vært bedre om du skrev noen ord selv om hva du ønsker å diskutere, fremfor å bare dele en lenke. Anonymkode: df62d...eef Les link. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august Skrevet 2. august Musikk skrev (10 minutter siden): Les link. Jeg er ikke interessert i å lese link. Jeg vil vite hva du tenker, føler og mener og hva du ønsker å diskutere. Anonymkode: df62d...eef 1 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 9.56): Jeg er ikke interessert i å lese link. Jeg vil vite hva du tenker, føler og mener og hva du ønsker å diskutere. Anonymkode: df62d...eef Da må du logge deg ut herifra! Vi må linke alt av info her fra SoMe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august Skrevet 3. august Musikk skrev (26 minutter siden): Da må du logge deg ut herifra! Vi må linke alt av info her fra SoMe. Du misforstår nok litt hva anonym mener her - vi vil ha lenker, men vil også gjerne ha en kommentar fra den som legger ut lenken om hva vedkommende mener om saken. 2 Siter
laban Skrevet 3. august Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 9.56): Jeg er ikke interessert i å lese link. Jeg vil vite hva du tenker, føler og mener og hva du ønsker å diskutere. Anonymkode: df62d...eef Musikk skrev (21 minutter siden): Da må du logge deg ut herifra! Vi må linke alt av info her fra SoMe. Du har hengt deg veldig opp i at man bør legge ved lenke. Det stemmer jo at hvis man ønsker å diskutere noe som er omtalt i media, er det nødvendig å klargjøre temaet vha. lenke til saken. Ellers blir det jo vanskelig å gi respons. Det kan også være nødvendig for å dokumentere påstander. Men poenget til den anonyme over her handler jo ikke om lenke eller ikke. Det handler om at en tråd som bare viser til en mediesak, uten en personlig kommentar eller noe som innbyr til debatt, blir litt poengløs på et diskusjonsforum. 5 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august Dette er en tragisk ulykke heldigvis gikk dette bra🙂hvordan kunne dette skje? var sluken åpen eller løs? satt han fast med foten? merkelig hendelse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august Skrevet 4. august Musikk skrev (7 timer siden): Dette er en tragisk ulykke heldigvis gikk dette bra🙂hvordan kunne dette skje? var sluken åpen eller løs? satt han fast med foten? merkelig hendelse. Han ble vel sugd inn mot avsuget og det ble dannet et vakuum mot kroppen hans slik at han ble sittende fast og ikke kom seg løs før noe skrudde av anlegget? 0 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Lillemus skrev (10 minutter siden): Han ble vel sugd inn mot avsuget og det ble dannet et vakuum mot kroppen hans slik at han ble sittende fast og ikke kom seg løs før noe skrudde av anlegget? Ja, det tror jeg og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.