Gå til innhold

Anonyme brukerne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes anonyme brukere er mer ærlige enn brukere med brukernavn, virker som i den virkelige verden hvor selvsensur og PK adferd er utbredt. Anonymt kan en si det en virkelig mener om ting, med ekte navn vil du fort miste jobben for da kommer kanselleringsmobben med en gang, som jo er noe upraktisk 🙃Det beste er etter at du mister jobben f.eks etter å ha sagt at det finnes 2 kjønn, og sulter til døde pga mangel på jobb? vil de si jammen du har ytringsfrihet fortsatt, også peker de på en ordbok hvor det står at så lenge det ikke er staten som sparker deg for å ha sagt at det er 2 kjønn så er det greit. Kansellerings folk virker veldig psykopatiske synes jeg 😠

De anonyme brukerne våger ta opp viktige tema, som trengs for å redde Riket fra kollaps, PK fjas får en over alt uansett det er ikke noe vi trenger mer av. Hva mener dere, enige eller uenige?

Kjør debatt!

Anonymkode: 68971...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

med ekte navn vil du fort miste jobben for da kommer kanselleringsmobben med en gang, som jo er noe upraktisk 

Jeg tror du heller skal ta opp dette med psykologen din.

Skrevet

Hvis man må gjemme seg bak AB for å våge å si egen mening, så er man enten feig eller man vet at ens mening er uglesett av mange. (Og, nei, ingen mister jobben av å si at det finnes to kjønn).

Det verste er de som gjemmer seg bak AB for å angripe de som skriver under nick. Det er et nytt nivå av feighet, og jeg håper at alle under nick som får slike ting mot seg avfeier det som det uviktige tullet det er.

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Synes anonyme brukere er mer ærlige enn brukere med brukernavn, virker som i den virkelige verden hvor selvsensur og PK adferd er utbredt. Anonymt kan en si det en virkelig mener om ting, med ekte navn vil du fort miste jobben for da kommer kanselleringsmobben med en gang, som jo er noe upraktisk 🙃Det beste er etter at du mister jobben f.eks etter å ha sagt at det finnes 2 kjønn, og sulter til døde pga mangel på jobb? vil de si jammen du har ytringsfrihet fortsatt, også peker de på en ordbok hvor det står at så lenge det ikke er staten som sparker deg for å ha sagt at det er 2 kjønn så er det greit. Kansellerings folk virker veldig psykopatiske synes jeg 😠

De anonyme brukerne våger ta opp viktige tema, som trengs for å redde Riket fra kollaps, PK fjas får en over alt uansett det er ikke noe vi trenger mer av. Hva mener dere, enige eller uenige?

Kjør debatt!

Anonymkode: 68971...a1f

Jeg heter da virkelig ikke Lady HM i virkeligheten 🤦‍♀️

Skrevet
Lady HM skrev (3 minutter siden):

Jeg heter da virkelig ikke Lady HM i virkeligheten 🤦‍♀️

Jeg heter Glitter. 😃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...