Gå til innhold

Har folk blitt friske her eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så lite innlegg

Anonymkode: aebc4...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også merket at det er liten aktivitet. Vet ikke hvorfor. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk er på ferie og hygger seg. Selv de syke.

Anonymkode: 26fd3...cb4

Skrevet

Da jeg i flere år arbeidet på en poliklinikk, erfarte vi at vi like gjerne kunne hatt fellesferie sammen med pasientene. Ingen hadde tid til å komme på time i ferien.

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Folk er på ferie og hygger seg. Selv de syke.

Anonymkode: 26fd3...cb4

Reell sykdom tar ikke ferie. Men det er nok av de som sliter fordi de bare kjeder seg i høstværet og på vinteren.

Anonymkode: 1f5cf...a00

Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Da jeg i flere år arbeidet på en poliklinikk, erfarte vi at vi like gjerne kunne hatt fellesferie sammen med pasientene. Ingen hadde tid til å komme på time i ferien.

Jeg jobber på sykehus, og hos oss er det fulle sengeposter, men det er lite aktivitet på poliklinikken. 

Anonymkode: 7b1d3...03d

Skrevet
nachnoo skrev (Akkurat nå):

Da tenker jeg at hvis å dra på stranda var viktigst for deg enn å komme på timen din så er du ikke så syk heller. 

Har merket at døgnavdelinger er nesten tomme på sommeren da og man kan jo lure. Dreier mange sine psykiske plager seg om kjedsomhet? Ellers på året er det dårlig vær og de kan ikke gå ut, alle vennene og kjæresten er på jobb. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da tenker jeg at hvis å dra på stranda var viktigst for deg enn å komme på timen din så er du ikke så syk heller. 

Har merket at døgnavdelinger er nesten tomme på sommeren da og man kan jo lure. Dreier mange sine psykiske plager seg om kjedsomhet? Ellers på året er det dårlig vær og de kan ikke gå ut, alle vennene og kjæresten er på jobb. 

Tror ikke det er slik. Jeg er verken mer eller mindre innlagt på sommeren. Er likt året rundt. Men aktivitet på forumet kan vel ikke sammenlignes med hvor mange som er innlagt? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...