AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er så lite innlegg Anonymkode: aebc4...4ef 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har også merket at det er liten aktivitet. Vet ikke hvorfor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Folk er på ferie og hygger seg. Selv de syke. Anonymkode: 26fd3...cb4 0 Siter
nachnoo Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Da jeg i flere år arbeidet på en poliklinikk, erfarte vi at vi like gjerne kunne hatt fellesferie sammen med pasientene. Ingen hadde tid til å komme på time i ferien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Folk er på ferie og hygger seg. Selv de syke. Anonymkode: 26fd3...cb4 Reell sykdom tar ikke ferie. Men det er nok av de som sliter fordi de bare kjeder seg i høstværet og på vinteren. Anonymkode: 1f5cf...a00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden nachnoo skrev (1 minutt siden): Da jeg i flere år arbeidet på en poliklinikk, erfarte vi at vi like gjerne kunne hatt fellesferie sammen med pasientene. Ingen hadde tid til å komme på time i ferien. Jeg jobber på sykehus, og hos oss er det fulle sengeposter, men det er lite aktivitet på poliklinikken. Anonymkode: 7b1d3...03d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Da jeg i flere år arbeidet på en poliklinikk, erfarte vi at vi like gjerne kunne hatt fellesferie sammen med pasientene. Ingen hadde tid til å komme på time i ferien. Da tenker jeg at hvis å dra på stranda var viktigst for deg enn å komme på timen din så er du ikke så syk heller. Har merket at døgnavdelinger er nesten tomme på sommeren da og man kan jo lure. Dreier mange sine psykiske plager seg om kjedsomhet? Ellers på året er det dårlig vær og de kan ikke gå ut, alle vennene og kjæresten er på jobb. Anonymkode: 1f5cf...a00 0 Siter
Glitter Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da tenker jeg at hvis å dra på stranda var viktigst for deg enn å komme på timen din så er du ikke så syk heller. Har merket at døgnavdelinger er nesten tomme på sommeren da og man kan jo lure. Dreier mange sine psykiske plager seg om kjedsomhet? Ellers på året er det dårlig vær og de kan ikke gå ut, alle vennene og kjæresten er på jobb. Anonymkode: 1f5cf...a00 Tror ikke det er slik. Jeg er verken mer eller mindre innlagt på sommeren. Er likt året rundt. Men aktivitet på forumet kan vel ikke sammenlignes med hvor mange som er innlagt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.