Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg må endre synet mitt på angst og angstanfall? Jeg har jo en del måneder slitt med angst og det tok litt tid før jeg faktisk kaldte det for angst fordi jeg tenkte det ikke var "ille nok". Så for to uker siden hadde jeg tungpust og følte jeg kunne merke meg selv puste i større grad enn vanlig. Var også engstelig da.

Behandler som jeg går til mente dette kunne være et angstanfall, jeg ble litt overrasket for tenkte igjen at det ikke var ille nok. Slik jeg har tenkt på angstanfall tidligere er det hyperventilering og veldig sterk angst. 

Dere som har erfaring med angst og angstanfall hvordan utarter det seg? Kan angstanfall like gjerne være ganske stille?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...