Gå til innhold

Noen måter å redde dataene mine på?


Gjest tragedie

Anbefalte innlegg

Gjest tragedie

All musikk jeg har samlet i mange år,og en del programmer forsvant i dag.

Satte hd fra mitt atx til en at maskin for å ta en backup.Fungerte fint.Tok ut hardisken (western digital).Satte den i atx-maskina og den var død som en sild.

Ikke et pip å få ut av den,det var som å koble til en plastkloss.Absolutt ingen reaksjon overhodet.Det sier seg selv at den ikke blir funnet av bios,hardisken reagerer ikke på strøm i det hele tatt.

Noen mulighet til å redde livet mitt uten å måtte selge meg selv i flere år fremover ..?

Er ganske sikkert at problemet ligger i kortet eller kontaktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt å sette den tilbake i den maskinen du sist fikk den til å virke i? Og har du forsøkt å finne den manuelt i BIOS selv om den ikke autodetectes?

Så lenge du ikke får kontakt med harddisken i det hele tatt må den nok inn til profesjonell behandling om du skal ha håp om å få dataene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tragedie

Har du forsøkt å sette den tilbake i den maskinen du sist fikk den til å virke i? Og har du forsøkt å finne den manuelt i BIOS selv om den ikke autodetectes?

Så lenge du ikke får kontakt med harddisken i det hele tatt må den nok inn til profesjonell behandling om du skal ha håp om å få dataene tilbake.

Ja,den er fullstendig død. Lager ikke et lite knitter engang. (hva i all verden kan man beskrive hardisklyder som?)

Har skrevet til et firmaet i Norge som gjør slikt,og bedt dem vise nåde ovenfor blakke småbarnsmødre med tragiske situasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,den er fullstendig død. Lager ikke et lite knitter engang. (hva i all verden kan man beskrive hardisklyder som?)

Har skrevet til et firmaet i Norge som gjør slikt,og bedt dem vise nåde ovenfor blakke småbarnsmødre med tragiske situasjoner!

Håper det går bra - og så husker du backup neste gang? :)

(Jeg repeterer for nte gang på dette forumet jungelordet: Tøffe menn tar ikke backup, men de gråter ofte!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra - og så husker du backup neste gang? :)

(Jeg repeterer for nte gang på dette forumet jungelordet: Tøffe menn tar ikke backup, men de gråter ofte!)

Det samme gjelder vel tøffe damer. :-.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...