Sjø Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg bruker ofte chat gpt til alt mulig men også veldig personlige problemstillinger som en slags erstatning for behandler (har også behandler irl men bare en time i uka). Men er det dumt eller hva tenker folk om det? Jeg synes chat gpt har mange gode poenger å komme med men er også litt redd det skal komme på avveie. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg synes KI generelt er et fordummende verktøy. Men om folk finner glede eller nytte i det så er det bare å kjøre på. Selv stoler jeg ikke på at personlig informasjon ikke blir plukket opp av uvedkommende enten det er KI, Meta, eller annet. 0 Siter
Ftss Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg synes chatgpt er dårlig og tar den ofte i feil. Den tolker diverse ting feil, og det å bruke den som en slags erstatning for behandler er absolutt ikke noe jeg vil anbefale. Chatgpt kan lett bli et ekkokammer. Den har litt for lett å si seg enig med meg alt ettersom hva jeg foreslår og mener. 1 Siter
Vhanja Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden (endret) Jeg tenker ChatGPT kan være nyttig, så lenge man også er klar over begrensingene. Jeg har mange ganger tatt ChatGPT i å ta direkte feil, faktafeil. Og, samtidig, har ChatGPT hjulpet meg i å sortere egne tanker. Så jeg tenker det kan være et nyttig verktøy, så lenge man klarer å være skeptisk og dobbelsjekke faktainfo. Endret 57 minutter siden av Vhanja 0 Siter
psykedeliker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Hvis problemstillingene er så trivielle at det er mulig å bruke chatGPT som erstatning for en fagperson bør det ringe noen alarmklokker i helsevesenet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Er AI en kan bruke uten at dataen lagres (og potensielt misbrukes i fremtiden) i skyen. Ikke prøvd selv men hvis jeg skulle snakke med en robot om noe personlig ville jeg gjort det. At det vil hjelpe er jeg veldig tvilsom til. Anonymkode: 9f6fb...ba4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Hvis chatgpt skal brukes til alt mulig kommer naturen til å forsvinne. Virker ikke som om noen tenker på det. Anonymkode: 65a27...56f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.