AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og jeg tok det litt nærtagende av det. Jeg følte jo at jeg var skikkelig personlig og at det krevde veldig mye av meg å dele det og det første han (psykologen) sa var at det ikke var så personlig, at han hadde lest mye mer personlige ting fra andre pasienter tidligere. Tror dere han mente det eller bare sa det for at jeg ikke skulle angre så veldig? Anonymkode: c756b...f01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fint at han er ærlig, bedre det enn å skulle ta hensyn til dine følelser. Kanskje tror du at det du skrev er veldig personlig, mens det egentlig ikke er det. Anonymkode: fb135...26b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og jeg tok det litt nærtagende av det. Jeg følte jo at jeg var skikkelig personlig og at det krevde veldig mye av meg å dele det og det første han (psykologen) sa var at det ikke var så personlig, at han hadde lest mye mer personlige ting fra andre pasienter tidligere. Tror dere han mente det eller bare sa det for at jeg ikke skulle angre så veldig? Anonymkode: c756b...f01 Er du vant med å være åpen om ditt innerste? Anonymkode: a9e64...50a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fint at han er ærlig, bedre det enn å skulle ta hensyn til dine følelser. Kanskje tror du at det du skrev er veldig personlig, mens det egentlig ikke er det. Anonymkode: fb135...26b Ja, setter vel pris på ærligheten men samtidig litt rart å høre når jeg selv oppfatter det helt annerledes. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du vant med å være åpen om ditt innerste? Anonymkode: a9e64...50a Nei. Anonymkode: c756b...f01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, setter vel pris på ærligheten men samtidig litt rart å høre når jeg selv oppfatter det helt annerledes. sikkert fordi du ikke er vant med å være åpen, du er kanskje en veldig lukket person som er redd for å ta for mye plass Anonymkode: fb135...26b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Det var kanskje en ubetenksom kommentar fra psykologen, men noe sier meg at du hadde funnet noe å gruble på fra samtalen uansett. Anonymkode: 709a3...595 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Dette må du ta opp direkte med psykologen i behandingstimene. Det er jo derfor du er der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.