Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1. Er dette bare et spill? 2. Får de smerter? 3. De profesjonell bokser jeg lurer på 3. Jeg ser ikke ofte blod i kamper. 4. Frank Løke skal møte Kai Robin Havnaa til en showboksekamp i Arendal den 29. august. 0 Siter
Lillemus Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Frank Løke er en stor klovn. Ja, selvfølgelig får også profesjonelle boksere smerter, men de har jo slåss mye og tåler mye. Ikke at jeg har sett noe videre på boksing, men jeg har da sett bilder av boksere som blør fra munnen f.eks. 0 Siter
Musikk Skrevet 43 minutter siden Forfatter Skrevet 43 minutter siden Lillemus skrev (8 minutter siden): Frank Løke er en stor klovn. Ja, selvfølgelig får også profesjonelle boksere smerter, men de har jo slåss mye og tåler mye. Ikke at jeg har sett noe videre på boksing, men jeg har da sett bilder av boksere som blør fra munnen f.eks. Har sett de blør på bilder. Frank Løke er en klovn det har du rett i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.