Musikk Skrevet 3. august Skrevet 3. august 1. Er dette bare et spill? 2. Får de smerter? 3. De profesjonell bokser jeg lurer på 3. Jeg ser ikke ofte blod i kamper. 4. Frank Løke skal møte Kai Robin Havnaa til en showboksekamp i Arendal den 29. august. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august Skrevet 3. august Frank Løke er en stor klovn. Ja, selvfølgelig får også profesjonelle boksere smerter, men de har jo slåss mye og tåler mye. Ikke at jeg har sett noe videre på boksing, men jeg har da sett bilder av boksere som blør fra munnen f.eks. 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august Lillemus skrev (8 minutter siden): Frank Løke er en stor klovn. Ja, selvfølgelig får også profesjonelle boksere smerter, men de har jo slåss mye og tåler mye. Ikke at jeg har sett noe videre på boksing, men jeg har da sett bilder av boksere som blør fra munnen f.eks. Har sett de blør på bilder. Frank Løke er en klovn det har du rett i. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august Skrevet 4. august Musikk skrev (7 timer siden): Har sett de blør på bilder. Frank Løke er en klovn det har du rett i. Jeg skjønner ikke at de profesjonelle bokserne gidder senke seg ned på Løkes idiot-nivå med å gå med på å møte ham i ringen, det virker svært, svært uproft. 1 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Lillemus skrev (13 minutter siden): Jeg skjønner ikke at de profesjonelle bokserne gidder senke seg ned på Løkes idiot-nivå med å gå med på å møte ham i ringen, det virker svært, svært uproft. Det er en show kamp🙂Løke får vist seg fram noen han liker🙂 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august Skrevet 4. august Musikk skrev (10 minutter siden): Det er en show kamp🙂Løke får vist seg fram noen han liker🙂 Men jeg skjønner ikke at de gidder. Løke er jo som en 4-åring som konstant søker oppmerksomhet - "Se på meg! Se på meg! Se på meg!" 0 Siter
Grendel Skrevet 4. august Skrevet 4. august Musikk skrev (9 timer siden): 1. Er dette bare et spill? 2. Får de smerter? 3. De profesjonell bokser jeg lurer på 3. Jeg ser ikke ofte blod i kamper. 4. Frank Løke skal møte Kai Robin Havnaa til en showboksekamp i Arendal den 29. august. Boksing er helt ekte. Ikke noe spill. Jeg skjønner ikke at Havnaa gidder å møte Løke. Han har ingenting å vinne på det. 1 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Grendel skrev (4 minutter siden): Boksing er helt ekte. Ikke noe spill. Jeg skjønner ikke at Havnaa gidder å møte Løke. Han har ingenting å vinne på det. Ok. Løke vil vise seg fram🙂 0 Siter
Grendel Skrevet 4. august Skrevet 4. august Musikk skrev (4 minutter siden): Ok. Løke vil vise seg fram🙂 Det skjønner jeg. Han har noe å tjene på det, og lite å tape. Det er dette han lever av. Å være en løk. 1 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Grendel skrev (3 minutter siden): Det skjønner jeg. Han har noe å tjene på det, og lite å tape. Det er dette han lever av. Å være en løk. Ja🤣 0 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august (endret) Mye show i boksing🙂↕️ Endret 4. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august (endret) Musikk skrev (5 minutter siden): Mye show i boksing🙂↕️ Stoler, stor tannbørste, med andre ord rekvisitter. Endret 4. august av Musikk 0 Siter
Grendel Skrevet 4. august Skrevet 4. august Musikk skrev (3 minutter siden): Stoler, stor tannbørste, med andre ord rekvisitter. Du forveksler vel ikke med Karius og Baktus teater her? 1 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august (endret) Grendel skrev (3 minutter siden): Du forveksler vel ikke med Karius og Baktus teater her? Nei, jeg ser på AEW On TV😂 Endret 4. august av Musikk 1 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Musikk skrev (1 minutt siden): Nei, jeg ser på AEW On TV😂 Youtube kanal. 0 Siter
Vhanja Skrevet 4. august Skrevet 4. august Musikk skrev (18 minutter siden): Stoler, stor tannbørste, med andre ord rekvisitter. Det er vel mer wrestling du tenker på? 0 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Vhanja skrev (Akkurat nå): Det er vel mer wrestling du tenker på? AEW-kamp. Håndjern, flammer, stor stige, damene er med, publikum, stor tannbørste, stoler, kjetting. 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. august Skrevet 4. august Lillemus skrev (2 timer siden): Men jeg skjønner ikke at de gidder. Løke er jo som en 4-åring som konstant søker oppmerksomhet - "Se på meg! Se på meg! Se på meg!" Penger får folk til å gjøre mye rart. 2 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Musikk skrev (14 minutter siden): AEW-kamp. Håndjern, flammer, stor stige, damene er med, publikum, stor tannbørste, stoler, kjetting. Du har rett🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.