Gå til innhold

GOD MORGENTÅKE !


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Sukat i øya ? Hvis sengetøyet fulgte med deg opp, er det på tide å vaske det. Ukjent ansikt ved siden av deg da du våknet ? Hvis du vil vite om dere gjorde det i natt, sjekk om håret er veldig floka i bakhue, da har det sikkert blitt noe, særlig om du er dame og ligger underst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Nei

Nei

Nei

Ja

*krysser av*

Mårnings til deg, ulven! Fikk du lokka noen NRK-damer oppi fårikålgryta i går da? Du høres så fornøyd ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Mornings Ulven...

Niks på alle punkt gitt... Har hatt huset heeeeeelt for meg selv i natt, og det var aldeles nyyydelig... Sovet som en stein... Jepp, og godt var det... ;o))

*klem*

Ha en fin dag du og, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

God morgen, ulven! Lest Nemi i det siste? :-)

Nemi, ja der får man referert de fleste partyerfaringer. Den som tegner det må ha en viss innsikt, ikke sant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei

Nei

Nei

Ja

*krysser av*

Mårnings til deg, ulven! Fikk du lokka noen NRK-damer oppi fårikålgryta i går da? Du høres så fornøyd ut.

Hvis du mener bøy, sprett og hoppene fra NRK sirkusprinsesse i går, ble det bare med tanken. Skulle det blitt noe der, måtte jeg hatt en mer solid seng og større takhøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Hvis du mener bøy, sprett og hoppene fra NRK sirkusprinsesse i går, ble det bare med tanken. Skulle det blitt noe der, måtte jeg hatt en mer solid seng og større takhøyde.

Tenkte meg det ble litt trangt mellom all den kålen, ja. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tenkte meg det ble litt trangt mellom all den kålen, ja. ;-)

Med 29 kvm hybel blir det lite sprell av den typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemi, ja der får man referert de fleste partyerfaringer. Den som tegner det må ha en viss innsikt, ikke sant ?

En viss innsikt? Mer sannsynlig en god evne til å observere venner og bekjente. Tenk å gjense sine egne fadeser i form av en Nemi-stripe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

En viss innsikt? Mer sannsynlig en god evne til å observere venner og bekjente. Tenk å gjense sine egne fadeser i form av en Nemi-stripe :-)

Det må være forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...