AnonymBruker Skrevet 4. august Skrevet 4. august Jeg ser et aldrende fjes med bollekinn og lebestift. Anonymkode: db711...2c4 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 4. august Skrevet 4. august Jeg ser et ansikt som har blitt eldre, som har fått blassere øyne . Som har falmet litt. Men jeg tror jeg ser snill ut da og at det kan ses på meg at jeg trives med den alderen jeg har. Jeg håper det. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4. august Skrevet 4. august Jeg ser en person som virkelig må skjerpe seg for å klare å henge med på manus. Og det plager meg ikke i det hele tatt, jeg har bedre ting å gjøre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august Skrevet 5. august Et voksent ansikt med litt hengende øyelokk og litt rynker, men også smilerynker og grønne øyne som jeg håper at fremdeles har et glimt av nysgjerrighet i seg. 😄 0 Siter
Musikk Skrevet 5. august Skrevet 5. august Alba skrev (7 minutter siden): At jeg er stygg. Det tror jeg ikke på🙂du er en fin ung dame. 0 Siter
Musikk Skrevet 5. august Skrevet 5. august Lillemus skrev (2 timer siden): Et voksent ansikt med litt hengende øyelokk og litt rynker, men også smilerynker og grønne øyne som jeg håper at fremdeles har et glimt av nysgjerrighet i seg. 😄 Du er en pen dame🙂grønne øyne har jeg det er fint. 0 Siter
Musikk Skrevet 5. august Skrevet 5. august psykedeliker skrev (6 timer siden): Jeg ser en person som virkelig må skjerpe seg for å klare å henge med på manus. Og det plager meg ikke i det hele tatt, jeg har bedre ting å gjøre. Nå er du streg med deg selv😔du henger med i manus. Jeg tror du skriver manus om deg selv🙂spennende. 0 Siter
Musikk Skrevet 5. august Skrevet 5. august Jeg begynte å gråte av deres ansikt historier så vakkert skreve❤️ 0 Siter
Grendel Skrevet 5. august Skrevet 5. august Jeg ser meg selv. Hvis jeg ser på 10 år gamle bilder ser jeg en 10 år yngre utgave.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august psykedeliker skrev (6 timer siden): Jeg ser en person som virkelig må skjerpe seg for å klare å henge med på manus. Og det plager meg ikke i det hele tatt, jeg har bedre ting å gjøre. På hvilken måte må du skjerpe deg? Anonymkode: db711...2c4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august En mislykket person som ingen bryr seg om og ignorerer. Anonymkode: 39847...d5b 0 Siter
Glitter Skrevet 5. august Skrevet 5. august Ser et skall uten livsmot. En person jeg ikke kjenner igjen. Det er en tristhet i øynene mine. Det er vinduet til sjelen min, og sjelen min sitter fast i sjelens mørke natt. Det har jeg lært og forstått nylig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.