Musikk Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Kvinneguiden snakker de! ikke rart det aldershjem og galehus. 0 Siter
Musikk Skrevet 44 minutter siden Forfatter Skrevet 44 minutter siden Løpende kontakt med KG om enkelte sin oppførsel rette mot meg. Jeg er ikke redd for og nevne nick👻 0 Siter
Musikk Skrevet 42 minutter siden Forfatter Skrevet 42 minutter siden Jeg er ikke selv på KG men jeg kjenner folk der. 1 Siter
ISW Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Musikk skrev (2 minutter siden): Løpende kontakt med KG om enkelte sin oppførsel rette mot meg. Jeg er ikke redd for og nevne nick👻 Hils! Jeg heter det samme her som der. Bare nevn meg så mye du vil, koselig det 😊 1 Siter
Musikk Skrevet 36 minutter siden Forfatter Skrevet 36 minutter siden ISW skrev (3 minutter siden): Hils! Jeg heter det samme her som der. Bare nevn meg så mye du vil, koselig det 😊 Der har du trollet mye? nå henger du her. 0 Siter
Musikk Skrevet 8 minutter siden Forfatter Skrevet 8 minutter siden (endret) Dette er ment som humor🤡kjenner ingen på KG. Endret 8 minutter siden av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.