Musikk Skrevet 4. august Skrevet 4. august Kvinneguiden snakker de! ikke rart det aldershjem og galehus. 0 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Løpende kontakt med KG om enkelte sin oppførsel rette mot meg. Jeg er ikke redd for og nevne nick👻 0 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Jeg er ikke selv på KG men jeg kjenner folk der. 1 Siter
ISW Skrevet 4. august Skrevet 4. august Musikk skrev (2 minutter siden): Løpende kontakt med KG om enkelte sin oppførsel rette mot meg. Jeg er ikke redd for og nevne nick👻 Hils! Jeg heter det samme her som der. Bare nevn meg så mye du vil, koselig det 😊 1 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august ISW skrev (3 minutter siden): Hils! Jeg heter det samme her som der. Bare nevn meg så mye du vil, koselig det 😊 Der har du trollet mye? nå henger du her. 0 Siter
Musikk Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august (endret) Dette er ment som humor🤡kjenner ingen på KG. Endret 4. august av Musikk 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4. august Skrevet 4. august Musikk skrev (2 timer siden): Jeg er ikke redd for og nevne nick👻 Bra! Fyr løs! 0 Siter
Musikk Skrevet 5. august Forfatter Skrevet 5. august psykedeliker skrev (3 timer siden): Bra! Fyr løs! Dette var kun ment som tull og tøys fra meg. Ikke ta alt så bokstaveleg. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 5. august Skrevet 5. august (endret) Musikk skrev (1 time siden): Dette var kun ment som tull og tøys fra meg. Ikke ta alt så bokstaveleg. Tull og tøys som gjøres med hensikt hører hjemme i humorforumet. Endret 5. august av Ikkeanonymnok Presisering 0 Siter
Musikk Skrevet 5. august Forfatter Skrevet 5. august Ikkeanonymnok skrev (7 minutter siden): Tull og tøys som gjøres med hensikt hører hjemme i humorforumet. Ja, du har rett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.