AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:24 Skrevet tirsdag kl 21:24 Har måttet avlyse en avtale igjen i siste liten. Maktet det bare ikke. Det går greit å være på jobben, men ikke annet. Det har bare vært slik noen dager, men må gjøre en seriøs drastisk bremse manøver på en eller annen måte nå. Selv om jeg må arbeide aktivt med å fjerne tanker om at andre tenker eller snakker stygt om meg med hverandre, så har jeg trivsel på jobb. Trenger ikke tenke så veldig over en selv men konsentrere seg om oppgavene. Er så klar over at min typiske greie er å bli usikker og føle at andre har et negativt syn på meg, veier alt jeg sier på gullvekt, bærer fryktelig nag for feil jeg gjør, og at det kan gå langt videre fra det også. Den kunnskapen har vært gull verdt tror jeg, fordi tankene på en måte mister sin gyldighet når jeg vet at de bare er symptomer og typiske tankemønstre jeg har i et visst modus. Tross litt lugging der så er akkurat den sfæren der under kontroll og godt håndterbar, men privat går det helt på trynet. Får ikke unna kaoset hjemme, uheldige vaner med kosthold og søvn har virkelig blomstret opp igjen, har begynt med noe imovane og til og med delipam igjen forleden - noe jeg egentlig har avskrevet som helt uaktuelt men som nå plutselig kjennes ut som jeg trenger. Også må jeg nå droppe en ny relasjon jeg har fått fordi jeg må holde meg inne. Hadde jeg kunnet ville jeg ha sovet og kun vært våken for jobb og for andre forpliktelser, men det går jo ikke, og det ville jeg heller aldri rådet noen andre til heller. Jeg VET bedre, men per nå er det stillstand. Hviler hele tiden men får ikke slapper av. Blir ikke mer uthvilt. Å snakke med FL er ikke en mulighet. Han har sagt nei til ssri tidligere i våres, da jeg ville bruke det forebyggende. DPS avsluttet jeg i vinter, så nå gjelder det å finne taktikken for å snu trenden før dette går utover fungering og (videre) fasade. Tips som ikke innebærer å gå tur eller snakke med fastlegen? Jeg tenker bra tanker, noen slags teknikker til å resette tankesporet kanskje. Og ja. Jeg vet at noen ut fra info her skjønner hvilket brukernavn jeg har, men ikke alle trenger vite det akkurat nå. Er ved å tenke at jeg må slette hele profilen igjen, men samtidig lager jeg sikkert bare en ny en rundt neste sving uansett, når behovet for å ventilere melder seg.. derfor ab akkurat nå 😤😶🌫️ Anonymkode: 224d7...b3f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.