AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Med ulike symptomer for hver gang? Anonymkode: e1208...e45 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden nachnoo skrev (4 minutter siden): Ja, det er mulig. Takk for svar. Jeg tror at jeg kan ha en depresjon. Legen min spurte meg om jeg er deprimert, men jeg sa nei fordi jeg ikke hadde de samme symptomene som før. Anonymkode: e1208...e45 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Det er tungt å gjøre ting eller være på jobb, fordi kroppen er som sement. Og det nytter ikke å ta seg sammen. Tankene er så tunge. Jeg har skyldfølelser for vanskelige ting som skjer i livet mitt. Selvmordstanker (uten planer). En dyp psykisk smerte, føler også at jeg ikke er verd å elske. Kroniske mindreverdsfølelser. Er trist. Vurderer å avslutte behandling fordi jeg føler jeg er håpløs og ikke fortjener hjelp. Føler også at behandleren min er lei av meg, misfornøyd med innsatsen min og misliker meg. Sliten. Sover mye. Overspiser og sprenger magesekken. Orker ikke å være sosial på fritiden. Sliter med hukommelse og oppmerksomhet. Vil bare være i fred. Anonymkode: e1208...e45 0 Siter
Musikk Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Med ulike symptomer for hver gang? Anonymkode: e1208...e45 Ja, depa kan variere fra dag til dag helt normalt. Endret 42 minutter siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Musikk skrev (1 minutt siden): Ja, depa kan variere fra dag til dag. Å være deppa og deprimert er to helt forskjellige ting. Depresjon er en sykdom, det er ikke det å være deppa. Anonymkode: e1208...e45 1 Siter
Glitter Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er tungt å gjøre ting eller være på jobb, fordi kroppen er som sement. Og det nytter ikke å ta seg sammen. Tankene er så tunge. Jeg har skyldfølelser for vanskelige ting som skjer i livet mitt. Selvmordstanker (uten planer). En dyp psykisk smerte, føler også at jeg ikke er verd å elske. Kroniske mindreverdsfølelser. Er trist. Vurderer å avslutte behandling fordi jeg føler jeg er håpløs og ikke fortjener hjelp. Føler også at behandleren min er lei av meg, misfornøyd med innsatsen min og misliker meg. Sliten. Sover mye. Overspiser og sprenger magesekken. Orker ikke å være sosial på fritiden. Sliter med hukommelse og oppmerksomhet. Vil bare være i fred. Anonymkode: e1208...e45 Høres deprimert ut ja. Håper ikke du avslutter behandling. Du fortjener det jo. Og du betaler vel for det også. Endret 33 minutter siden av Glitter 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Hvordan er disse tankene sammenlignet med hvordan de har vært ved tidligere depresjoner? Jeg har erfart at tankeinnholdet kan være ganske likt, mens de fysiske manifestasjonene og fungering i hverdagen endre seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Glitter skrev (6 minutter siden): Høres deprimert ut ja. Håper ikke du avslutter behandling. Du fortjener det jo. Og du betaler vel for det også. Skal til legen om 3 uker og kan ta det opp da (han har ferie nå). Anonymkode: e1208...e45 0 Siter
Glitter Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal til legen om 3 uker og kan ta det opp da (han har ferie nå). Anonymkode: e1208...e45 Okei. Kan du ikke dra til en vikar? Du kan bli mye verre på tre uker.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Glitter skrev (2 minutter siden): Okei. Kan du ikke dra til en vikar? Du kan bli mye verre på tre uker.. Jo, jeg må det hvis jeg blir verre for å få sykemelding Anonymkode: e1208...e45 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.