AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august Mennesker som er høyt utdannet, korrekte, dannet, kunnskapsrike osv. Anonymkode: d8a23...654 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Mennesker som er høyt utdannet, korrekte, dannet, kunnskapsrike osv. Anonymkode: d8a23...654 Nei, er ikke "svak" for dem, er redd dem, skammer meg og holder meg unna dem. Anonymkode: 1d34e...3fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, er ikke "svak" for dem, er redd dem, skammer meg og holder meg unna dem. Anonymkode: 1d34e...3fd Har du dårlig erfaring med "dem"? Anonymkode: d8a23...654 0 Siter
Glitter Skrevet 5. august Skrevet 5. august Respekterer politiet og leger blant annet. Har hatt mye med politiet å gjøre, men er ikke sint på dem på noen måte. All kontakt med de har vært min feil. Det er noe med den uniformen og myndigheten de har. Noen leger respekterer jeg ikke. Hvis jeg er veldig uenig med de, men de aller fleste kjenner jeg respekt ovenfor og en grad av autoritetsfrykt mot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.