AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden I sommer oppdaget jeg at min mann var utro mot meg (ikke fysisk, men emosjonelt på nett med en eks-kollega). I stedet for å lage et rabalder ut av det og kaste han ut, snudde jeg situasjonen og begynte å se på hva som manglet i vårt samliv og hva som skulle til for at det skulle bli bedre og hvordan jeg selv kunne jobbe for å endre meg. Dette fikk røsket opp i ting, og vi bestemte oss for å jobbe med forholdet og gjøre vårt beste for å finne tilbake til hverandre og få tilbake varmen i samlivet igjen. Dette var imidlertid på mitt initiativ og før jeg avslørte det jeg visste. Jeg avslørte til slutt alt jeg visste fordi han til tross for våre samtaler om å jobbe med forholdet fortsatte å chatte med henne. Og vi er på god vei, bortsett fra når det kommer til intimitet og kommunikasjon. Jeg forventer ikke at alt skal skje på kort tid, jeg forventer tvert om at dette vil ta lang tid. Men jeg ble så skuffet da jeg dessverre og tilfeldigvis så et nakenbilde lagret på hans mobil etter dette. Og dette tok jeg hardt fordi det forsterket mine negative tanker og følelser som går på meg og min selvtillit. Jeg mistet også litt motivasjonen for å jobbe med forholdet fordi han før jeg avslørte alt jeg visste om hans utroskap fortsatte den varme chatten med henne, noe som fikk meg til å lure på om han virkelig ville jobbe med forholdet. Men det er mulig jeg overreagerer og er for utålmodig? Det har gått ca 5 uker nå. Jeg ville vanligvis ikke hatt noe som helst i mot at han ser på andre damer, det er helt naturlig og helt lov så lenge han også har lyst på meg, noe han så langt ikke har vist at han evt har. Anonymkode: 41f08...ac6 0 Siter
Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg synes ikke du overreagerer - dere har blitt enige om å jobbe med forholdet, han vet at du har avslørt hans "utroskap" som han i tillegg hadde fortsatt med etter at han lovte at dere skulle jobbe sammen for å få det bedre - og så går han også hen og lagrer nakenbilder på mobilen sin?! Tenk godt over om du vil fortsette å ha et forhold til ham, vil du kunne stole på ham igjen? Om dere ikke har barn sammen - hva er det som holder dere sammen egentlig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.