Gå til innhold

det skjer noe når jeg legger meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir redd for noe og jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Er det sånn at det er noe arvelig angst som bare blir verre med alderen? for bare tanken trigger sinnet mitt og jeg blir sint fordi jeg ikke har noen fremtid. Jeg hater nervesystemet mitt. For et par kvelder siden googlet jeg symptomer på å ha blitt forgiftet. Jeg drakk noe som jeg ikke laget selv (en smoothie, ikke noe alko) og fikk det for meg at den kanskje var forgiftet. Jeg drakk bare 2 slurker og kastet den. Så googlet jeg symptomer på rottegift og lærte meg hvordan det ser ut osv, det er tydeligvis tidkrevende å knuse det og det har en intens smak. Men det har gått 3 dager og jeg er normal. Jeg fikk melding av legekontoret i dag uten at jeg ventet på svar på noe, men tok en blodprøve for 4 uker siden som de sa var fine, men dette brevet var nok til å trigge meg. Det var bare en melding om at legekontoret flytter, men jeg levde meg inn i situasjonen der man får beskjed om at man har alvorlig sykdom. 

Nå har jeg bare hatt følelsen av hvordan det er å ha det, og ser på det som flaks at jeg ikke har det, eller som ekstremt uhell for de som har det. Jeg er likevel bare 30 årene. Og tenker det sikkert skal skje en gang likevel så hva skal jeg glede meg til? 

Jeg føler meg liksom gammel. Halveis inn i køen til pensjonistrekkene. Jeg føler ikke det er vits å bygge noen fremtid fordi jeg klarte liksom ikke noe i en alder av over 30, har jobb og sånn men har ikke klart det jeg trodde man skulle klart og føler ikke jeg har lov å ha det bra.

Anonymkode: 5e6a5...500

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan endre på mye herfra og ut. Du er ikke dømt til å være stuck. :) Du fortjener å ha det bra som alle andre. 

Hva kunne du tenke deg? 

Jeg kunne tenke meg en avkreftelse på at folk rundt meg bare er statister hvor jeg må drive og spille med. Det hadde løftet en tung bør av mine skuldre. 

Setter lista lavt sånn sett. Kunne nok hatt høyere ambisjoner, men ett sted må en jo begynne. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...