Reg@l Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Spurte en eldre dame som jeg passerte på veg fra dyrebutikken på senteret igår. -Nei, skulle jeg hatt det? Hun pekte på en 15 kg's sekk med Hill's bikkjefôr som jeg balanserte på skuldera. -Hva koster noe slikt da? -Mellom 4 og 500 spenn, svarte jeg mest for høflighets skyld. -Hvor lenge varer den da? spurte damen. -En måneds tid tenker jeg. -Du har ikke tenkt på alle barna og alle som sulter i verden da? Du kunne gjort mye for dem for 500 kroner måneden. -Så da mener du altså at jeg skal la være å gi hunden min mat da, siden det er barn som sulter rundt forbi? Hun syntes visst at ingen burde hatt hund hun. Det var nå hennes mening. -Jaja, du får ha en god helg da sa jeg før jeg gikk. 0 Siter
På tur Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Snodig oppførsel. Men det er alltid noen som må hakke på dem som har en annen mening: Hun er mot kjæledyr, du var tydeligvis for. Det ble vel for mye for henne... 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Neste gang kan du jo svare - jeg gir 500 kr i mnd til min hund, også har jeg fire fadderbarn i peru som får like mye hver 0 Siter
Reg@l Skrevet 27. april 2002 Forfatter Skrevet 27. april 2002 (ikke undertegnet) skrev (På 27.4.2002 den 14.32): Neste gang kan du jo svare - jeg gir 500 kr i mnd til min hund, også har jeg fire fadderbarn i peru som får like mye hver Ække pent å ljuge da vettø :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.