Sjø Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg sliter litt (en del) for tiden, blant annet med depresjon og det at jeg føler livet mangler mening og at jeg ikke helt vet hvem jeg er eller hva jeg vil. Behandler sa at hun har kurs i livsstyrketrening og at vi kunne forsøke det neste time. Jeg lurer derfor på om noen her har erfaring med det? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvis livsstyrketrening betyr det samme som oppbygging av resiliens, har jeg mye erfaring med det. Men ikke i offentlig helsevesen. 0 Siter
Havfruen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Hvis livsstyrketrening betyr det samme som oppbygging av resiliens, har jeg mye erfaring med det. Men ikke i offentlig helsevesen. Hvilken erfaring/utbytte har du av det? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Havfruen skrev (1 minutt siden): Hvilken erfaring/utbytte har du av det? Jeg har bl.a. vært med på rollespill der vi skulle psyke hverandre ned så langt vi klarte. Det bygger opp evnen til å håndtere psykologisk press. Og forskjellige øvelser for å bli kjent med sine egne styrker og svakheter (under kontrollerte forhold). 0 Siter
Sjø Skrevet 27 minutter siden Forfatter Skrevet 27 minutter siden psykedeliker skrev (42 minutter siden): Hvis livsstyrketrening betyr det samme som oppbygging av resiliens, har jeg mye erfaring med det. Men ikke i offentlig helsevesen. Jeg er litt usikker på om det er det samme eller hva det faktisk innebærer. Behandler snakket om at det handlet en del om å se for seg ting, at det var en fordel å være god på å visualisere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.