AnonymBruker Skrevet 7. august Skrevet 7. august Jeg har bare erfaring med andre team i samme kommune og ingen andre steder så jeg bare lurer litt hvordan det fungerer i andre kommuner? Noen som kan dele sin erfaring? Her jeg bor er der litt forskjellige team og jeg har bare erfaring med to av de: Det første teamet i byen jeg bor i er veldig firkantete, vi kunne f.eks ikke bruke bilen til å kjøre ett annet sted for å gå tur og da jeg spurte om jeg kunne få lengre besøk fikk jeg maks 75 minutter fordi de mente at det var slitsomt for den ansatte å være hos samme bruker over lenger tid. Det teamet som strekker seg langt strekker seg virkelig langt, har brukt hele dagen sammen med de og vi kjørte i flere timer for å komme til en annen by bare for opplevelsen. De er også veldig åpen for å bli med på alt det man har behov for, om det er treningssenter, båttur, fjelltur, husarbeid, kafe osv. Har stort sett 2 timer og hvis man vil gjøre noe som tar lenger tid er det bare å avtale det på forhånd. Anonymkode: 97234...416 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.