Gå til innhold

Hvordan fungerer teamet/teamene i din kommune?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare erfaring med andre team i samme kommune og ingen andre steder så jeg bare lurer litt hvordan det fungerer i andre kommuner? Noen som kan dele sin erfaring?

Her jeg bor er der litt forskjellige team og jeg har bare erfaring med to av de: 

Det første teamet i byen jeg bor i er veldig firkantete, vi kunne f.eks ikke bruke bilen til å kjøre ett annet sted for å gå tur og da jeg spurte om jeg kunne få lengre besøk fikk jeg maks 75 minutter fordi de mente at det var slitsomt for den ansatte å være hos samme bruker over lenger tid. 

Det teamet som strekker seg langt strekker seg virkelig langt, har brukt hele dagen sammen med de og vi kjørte i flere timer for å komme til en annen by bare for opplevelsen. De er også veldig åpen for å bli med på alt det man har behov for, om det er treningssenter, båttur, fjelltur, husarbeid, kafe osv. Har stort sett 2 timer og hvis man vil gjøre noe som tar lenger tid er det bare å avtale det på forhånd.

Anonymkode: 97234...416

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...