Gå til innhold

Wulfi & nanna


Reg@l

Anbefalte innlegg

Har problemer på figth club (ja, sånn rent bortsett fra at jeg får bank i tide og utide...)

Har fått returnert en utfordring fra hver av dere, men kommer ikke videre. Må logge inn på nytt sånn omtrent to ganger i minuttet. Tenker vi venter til det er fixa igjen jag.

Ha en fin dag forresten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hey ! jeg har også vært plaget av diverse tull i det siste.

kampen finnes ikke.

Korrupte data i denne kampen....bla ,bla ,bla...

Og av og til så vises bare den ene av spillerne !? Så da blir det ingen kamp :-(

men nå funker det her hos meg vaffal :-)

Og duh.... eh.....fikk jeg melding av deg i går ? har fått melding ,men aner ikke fra HVEM !? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

hey ! jeg har også vært plaget av diverse tull i det siste.

kampen finnes ikke.

Korrupte data i denne kampen....bla ,bla ,bla...

Og av og til så vises bare den ene av spillerne !? Så da blir det ingen kamp :-(

men nå funker det her hos meg vaffal :-)

Og duh.... eh.....fikk jeg melding av deg i går ? har fått melding ,men aner ikke fra HVEM !? *ler*

Du har ihvertfall fått melding fra meg i DAG. der sto det: Nåe kommer dere?

Ja????

Ta med fotoapparatet. Du har en film å bruke op.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ihvertfall fått melding fra meg i DAG. der sto det: Nåe kommer dere?

Ja????

Ta med fotoapparatet. Du har en film å bruke op.

hmm.... Ingen melding her ennå.....

Aner ikke når vi kjører . Har dårlig samvittighet fordi vi reiser. Rappstøva har nemmelig vondt i ene framfoten ,og klarer så vidt å trø på den. :-( Håper Terje har vett til å ringe dyrlegen i dag....

Har vært ute og gått tur med Apache i dag også. Hun er bare sååå skjønn !!! Når jeg plasserte henne i kennelen igjen og gikk ,så uuuulte hun etter meg...*smelt* Skal nok ta noen bilder av henne :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

hmm.... Ingen melding her ennå.....

Aner ikke når vi kjører . Har dårlig samvittighet fordi vi reiser. Rappstøva har nemmelig vondt i ene framfoten ,og klarer så vidt å trø på den. :-( Håper Terje har vett til å ringe dyrlegen i dag....

Har vært ute og gått tur med Apache i dag også. Hun er bare sååå skjønn !!! Når jeg plasserte henne i kennelen igjen og gikk ,så uuuulte hun etter meg...*smelt* Skal nok ta noen bilder av henne :-)))

Apache????

Er det den Alaska-mammuten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hey ! jeg har også vært plaget av diverse tull i det siste.

kampen finnes ikke.

Korrupte data i denne kampen....bla ,bla ,bla...

Og av og til så vises bare den ene av spillerne !? Så da blir det ingen kamp :-(

men nå funker det her hos meg vaffal :-)

Og duh.... eh.....fikk jeg melding av deg i går ? har fått melding ,men aner ikke fra HVEM !? *ler*

Kanskje det, kanskje det....

*ler*

Joda, det var meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...