Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Hva er ikke Ok og diskutere her? jeg er litt nysgerrig på deres tanker🙂 Endret 1 time siden av Musikk 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (4 minutter siden): Hva er ikke Ok og diskutere her? jeg er litt nysgerrig på deres tanker🙂 Fra DOLs side er det jo ikke tillatt å diskutere selvmordsmetoder og medisindoser og det synes jeg er en helt grei begrensning. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Les retningslinjene så ser du det Anonymkode: 834b1...f8f 1 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Man diskutere absolutt hva som helst innenfor reglene til forumet. Det er mine tanker. Jeg har sett at noen mener visse tema hører hjemme på Kvinneguiden for eksempel, men jeg er ikke enig i det. 2 Siter
Musikk Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Les retningslinjene så ser du det Anonymkode: 834b1...f8f Mange regler og følge her🙂alle er Ok for meg🙂 Endret 48 minutter siden av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.