AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden På torsdag har jeg en terapitime, oppstart etter ferien. Det er helprivat. Problemet er at timen er samme dag som en sammenkomst med mine gamle studievenninner som jeg ikke har sett på et år. Terapien er tøff, og jeg vil ikke klare begge deler. Er det dumt eller lurt å avlyse terapien og heller velge noe som er litt mer "ja til livet her og nå"? Hver terapitime er verdifull men river opp i mye vondt. Jeg synes det er vanskelig å velge her. Anonymkode: a9af1...5ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Kan du ikke flytte den i stedet for å avlyse? Anonymkode: 7b332...dd0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke flytte den i stedet for å avlyse? Anonymkode: 7b332...dd0 Hun har ingen ledige timer før i september Anonymkode: a9af1...5ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Jeg hadde tatt terapien og gått til lunch etterpå for et venninnetreff med fine mennesker er god medisin for en tøff terapi. (det motsatte lunch + terapi er jo ikke noe problem om så er for da skal du rett hjem). Anonymkode: a8ac5...e08 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde tatt terapien og gått til lunch etterpå for et venninnetreff med fine mennesker er god medisin for en tøff terapi. (det motsatte lunch + terapi er jo ikke noe problem om så er for da skal du rett hjem). Anonymkode: a8ac5...e08 Det er ikke snakk om en lunsj, men treff på kvelden. Timen er tøff traumebehandling med emdr og er veldig krevende, ikke bare noe jeg kan skyve litt til side for et par timer dessverre. Anonymkode: a9af1...5ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke snakk om en lunsj, men treff på kvelden. Timen er tøff traumebehandling med emdr og er veldig krevende, ikke bare noe jeg kan skyve litt til side for et par timer dessverre. Anonymkode: a9af1...5ad Det høres ut som om du alt har bestemt deg, hvorfor spør du her da? Anonymkode: a8ac5...e08 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.