Gå til innhold

Hvilket forhold har du til egen kropp og har det alltid vært slik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et svært anstrengt forhold til egen kropp. Selv som tynn og nå som tykk. Viser meg aldri uten klær og har nettopp begynt å gå i t-skjorte. Er i førtiårene. 

Anonymkode: 9bfe2...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har et svært anstrengt forhold til egen kropp. Selv som tynn og nå som tykk. Viser meg aldri uten klær og har nettopp begynt å gå i t-skjorte. Er i førtiårene. 

Har et helt greit forhold til kroppen min, men kunne gjerne tenke meg å gå ned 5-7 kilo, men det blir bare vanskeligere og vanskeligere med årene. Men jeg er glad for at kroppen min er sterk nok til at jeg kan gjøre stort sett det jeg vil, den gir meg nytelse og glede. Jeg liker å kle meg i farger og bruker oftest kjole i ulike farger og mønstre og får mange komplementer for det - det er stas! :D 

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg har et helt greit forhold til kropp og vekt. Jeg har ikke så mye å bære på, så den er enkel å ta med seg rundt på fjelltopper og dit jeg ellers vil.

Jeg har fått alderdomstegn som ikke er mulig å trene bort, men det plager meg ikke. Jeg kan ikke forvente annet i min alder.

Jeg har bare endret litt på klesstilen. Shortsene er lengre. Jeg har vinket farvel til stroppekjoler. Foretrekker litt lengre ermer og litt lange kjoler. Kjolemoten som er nå, passer meg helt perfekt. 

Skrevet
Lillemus skrev (35 minutter siden):

Har et helt greit forhold til kroppen min, men kunne gjerne tenke meg å gå ned 5-7 kilo, men det blir bare vanskeligere og vanskeligere med årene. Men jeg er glad for at kroppen min er sterk nok til at jeg kan gjøre stort sett det jeg vil, den gir meg nytelse og glede. Jeg liker å kle meg i farger og bruker oftest kjole i ulike farger og mønstre og får mange komplementer for det - det er stas! :D 

Du er sikkert kjempefin i kjoler med farger🤩

Skrevet
Nicklusheletida skrev (19 minutter siden):

Jeg har et helt greit forhold til kropp og vekt. Jeg har ikke så mye å bære på, så den er enkel å ta med seg rundt på fjelltopper og dit jeg ellers vil.

Jeg har fått alderdomstegn som ikke er mulig å trene bort, men det plager meg ikke. Jeg kan ikke forvente annet i min alder.

Jeg har bare endret litt på klesstilen. Shortsene er lengre. Jeg har vinket farvel til stroppekjoler. Foretrekker litt lengre ermer og litt lange kjoler. Kjolemoten som er nå, passer meg helt perfekt. 

Høres herlig ut med lett kropp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...