AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har et svært anstrengt forhold til egen kropp. Selv som tynn og nå som tykk. Viser meg aldri uten klær og har nettopp begynt å gå i t-skjorte. Er i førtiårene. Anonymkode: 9bfe2...fca 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har et svært anstrengt forhold til egen kropp. Selv som tynn og nå som tykk. Viser meg aldri uten klær og har nettopp begynt å gå i t-skjorte. Er i førtiårene. Anonymkode: 9bfe2...fca Har et helt greit forhold til kroppen min, men kunne gjerne tenke meg å gå ned 5-7 kilo, men det blir bare vanskeligere og vanskeligere med årene. Men jeg er glad for at kroppen min er sterk nok til at jeg kan gjøre stort sett det jeg vil, den gir meg nytelse og glede. Jeg liker å kle meg i farger og bruker oftest kjole i ulike farger og mønstre og får mange komplementer for det - det er stas! 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Jeg har et helt greit forhold til kropp og vekt. Jeg har ikke så mye å bære på, så den er enkel å ta med seg rundt på fjelltopper og dit jeg ellers vil. Jeg har fått alderdomstegn som ikke er mulig å trene bort, men det plager meg ikke. Jeg kan ikke forvente annet i min alder. Jeg har bare endret litt på klesstilen. Shortsene er lengre. Jeg har vinket farvel til stroppekjoler. Foretrekker litt lengre ermer og litt lange kjoler. Kjolemoten som er nå, passer meg helt perfekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Lillemus skrev (35 minutter siden): Har et helt greit forhold til kroppen min, men kunne gjerne tenke meg å gå ned 5-7 kilo, men det blir bare vanskeligere og vanskeligere med årene. Men jeg er glad for at kroppen min er sterk nok til at jeg kan gjøre stort sett det jeg vil, den gir meg nytelse og glede. Jeg liker å kle meg i farger og bruker oftest kjole i ulike farger og mønstre og får mange komplementer for det - det er stas! Du er sikkert kjempefin i kjoler med farger🤩 Anonymkode: 9bfe2...fca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Nicklusheletida skrev (19 minutter siden): Jeg har et helt greit forhold til kropp og vekt. Jeg har ikke så mye å bære på, så den er enkel å ta med seg rundt på fjelltopper og dit jeg ellers vil. Jeg har fått alderdomstegn som ikke er mulig å trene bort, men det plager meg ikke. Jeg kan ikke forvente annet i min alder. Jeg har bare endret litt på klesstilen. Shortsene er lengre. Jeg har vinket farvel til stroppekjoler. Foretrekker litt lengre ermer og litt lange kjoler. Kjolemoten som er nå, passer meg helt perfekt. Høres herlig ut med lett kropp! Anonymkode: 9bfe2...fca 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.