Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler livet er veldig vanskelig nå.. alt er mørkt, vil dø. Tenker mye på å ta selvmord eller skade meg selv ille. Nå får jeg tilsyn hvert 30 min i omsorgssboligen jeg bor i. Heldigvis. for en del av meg er også redd. Jeg sliter med borderline. jeg lurer på om noen flere på forumet har det vanskelig for tiden, som kanskje vil dele? Men jeg håper såklart at alle har det bra. føler meg bare ensom nå.

Anonymkode: 1b18a...483

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du får hyppige tilsyn. Håper det hjelper deg. 

Jeg sliter med sterk uvirkelighetsfølelse og at alle rundt meg ikke er ekte, men statister som kun eksisterer på grunn av meg. Inkludert ungene mine. Det er en veldig ensom tilværelse å være den eneste ekte personen. Jeg isolerer meg en del for å skjerme meg fra uvirkelighetsfølelsen. Merker ikke like mye til den når jeg er alene. 

Skrevet

Jeg har det ganske fint om dagen og har ikke så veldig mye å bidra med her, bortsett fra to ting:

1. Jeg sender en klem til deg og håper du får noen fine svar her:

2. En oppfordring til alle på forumet. Trådstarter er åpenbart i en sårbar situasjon og jeg synes det er viktig å si at denne tråden ikke bør brukes til å diskutere diagnosen borderline. Det trådstarter trenger er støtte og styrke til å holde ut livet.

Skrevet

Synd du også har det dårlig. Ikke lett dette livet. Sliter mye selv hver eneste dag og har tanker om døden hele tiden i varierende grad.

AnonymBruker
Skrevet
Alba skrev (8 minutter siden):

Synd du også har det dårlig. Ikke lett dette livet. Sliter mye selv hver eneste dag og har tanker om døden hele tiden i varierende grad.

Bor du i omsorgsbolig?

Anonymkode: 7bec6...bd2

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (18 timer siden):

Bra du får hyppige tilsyn. Håper det hjelper deg. 

Jeg sliter med sterk uvirkelighetsfølelse og at alle rundt meg ikke er ekte, men statister som kun eksisterer på grunn av meg. Inkludert ungene mine. Det er en veldig ensom tilværelse å være den eneste ekte personen. Jeg isolerer meg en del for å skjerme meg fra uvirkelighetsfølelsen. Merker ikke like mye til den når jeg er alene. 

Takk snille deg ❤️

Det høres veldig skremmende ut å ha det slik. Har du fortalt om det til behandlere dine?

Nå er jeg forresten blitt innlagt på akutt psykiatrisk. Håper jeg får bli her til jeg er bedre. Stoler ikke på legene angående det. 

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (14 timer siden):

Jeg har det ganske fint om dagen og har ikke så veldig mye å bidra med her, bortsett fra to ting:

1. Jeg sender en klem til deg og håper du får noen fine svar her:

2. En oppfordring til alle på forumet. Trådstarter er åpenbart i en sårbar situasjon og jeg synes det er viktig å si at denne tråden ikke bør brukes til å diskutere diagnosen borderline. Det trådstarter trenger er støtte og styrke til å holde ut livet.

Godt å høre du har det ganske fint nå. Tusen takk for klemmen og støtten ❤️det setter jeg pris på. 

AnonymBruker
Skrevet
Alba skrev (1 time siden):

Leit å høre at du også sliter veldig. Stor styrkeklem til deg ❤️nei livet er virkelig ikke lett

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2026 den 22.28):

Føler livet er veldig vanskelig nå.. alt er mørkt, vil dø. Tenker mye på å ta selvmord eller skade meg selv ille. Nå får jeg tilsyn hvert 30 min i omsorgssboligen jeg bor i. Heldigvis. for en del av meg er også redd. Jeg sliter med borderline. jeg lurer på om noen flere på forumet har det vanskelig for tiden, som kanskje vil dele? Men jeg håper såklart at alle har det bra. føler meg bare ensom nå.

Omsorgsboligen ikke noe der du kan prate med? eller ha litt kontakt med? forstår deg ofte ensom jeg og🙂

Skrevet
Alba skrev (7 timer siden):

Livet er ikke lett, får du noe hjelp? 

Skrevet

En stor bamse klam fra meg til deg som ikke har det så bra🧸

Skrevet

Prøv om du kan finne en ting som kan gjøre livet ditt litt bedre. Ta det så opp med dine hjelpere.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Takk snille deg ❤️

Det høres veldig skremmende ut å ha det slik. Har du fortalt om det til behandlere dine?

Nå er jeg forresten blitt innlagt på akutt psykiatrisk. Håper jeg får bli her til jeg er bedre. Stoler ikke på legene angående det. 

Så bra du er innlagt. Håper du får god hjelp. ❤️

Ja de vet det. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...