lillemej Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 han har nettopp fyllt fire. han er blitt kjempe stor. mammas gullgutt. i dag er det "motsetningsdagen", alt skal ha en ting som er motsatt av. han ser på mamman "hva er det motsatte av snill"? -dum, svarer hun. "hva er det motsatte av stor" -liten, svarer hun. han tenker litt... "hva er det motsatte av farmor" spør han med ett lurt smil. -farfar svarer hun "hva er det motsatte av mormor da"? ... blikket hennes møter raskt mitt. hjelp sier det. hun stusser. -pusen svarer hun raskt. han får latterkrampe. hun ser vekk. 0 Siter
girlunknown Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 å så vondt..... du visste nok ikke hva du skulle svare der. jeg hadde en lignende situasjon med lillesøsteren min for et par år siden. følte meg helt rådvill. 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Sender deg mange gode varme tanker, masse styrke og noen gode, varme klemmer om du vil ha.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.