Gjest Liza i London Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Vibratoren vibrerer! *S* Har du brukt truse med innebygget vibrator? *setter en spiss på hverdagen* 0 Siter
Amiga Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 det vet jeg ikke..... Kan ikke du spørre Nickie om det? Jeg ser de har 12 farger å velge mellom, uansett er det billig! :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Har du brukt truse med innebygget vibrator? *setter en spiss på hverdagen* Nei, hvor kan man få tak i det da? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Nei, hvor kan man få tak i det da? Ikke på den lokale super'n ihvertfall :-) men jeg går utfra at alle spesialshop'er - også på nettet - selger dem. Jeg fikk 5 ( slik at jeg skulle komme meg gjennom arbeidsdagene ) i bursdagsgave en gang......jeg skal spørre Nickie om det også, eller en av de andre som sto bak innkjøpet. Kan absolutt anbefales ) 0 Siter
Amiga Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Ikke på den lokale super'n ihvertfall :-) men jeg går utfra at alle spesialshop'er - også på nettet - selger dem. Jeg fikk 5 ( slik at jeg skulle komme meg gjennom arbeidsdagene ) i bursdagsgave en gang......jeg skal spørre Nickie om det også, eller en av de andre som sto bak innkjøpet. Kan absolutt anbefales ) Ja spør du, jeg har ikke sett de på nettet, på sexshopen her i byen har jeg ikke vært i på mange år! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.