Marye Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden (endret) Før jeg fikk psykose var jeg ateist og hadde ingen religiøse tanker. Religion var noe langt unna meg. Men i psykose fikk jeg en spirituell oppvåkning kan man kalle det. Og ved hver psykose siden skjer noe med Gud eller spirituelle verden. Jeg var psykose er å ha vrangforestillinger, og det hadde jeg nok mye, men det guddommelige tror jeg er virkelig. Det fører til enormt med grubling. Og lyst til å slutte på medisin for å oppleve mer av det guddommelige og spirituelle. før psykosen levde jeg på junk food og cola, ingen tanker overhodet på at det ikke var bra for meg. Så fikk jeg beskjeder, koder og tegn fra Gud og det spirituelle at jeg var usunn og måtte skjerpe meg. Greide det ikke selv i en alder av 30 år for faen. Endret 44 minutter siden av Marye 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden I så fall var du aldri en sann ateist i utgangspunktet. 0 Siter
Marye Skrevet 3 minutter siden Forfatter Skrevet 3 minutter siden psykedeliker skrev (7 minutter siden): I så fall var du aldri en sann ateist i utgangspunktet. Jo det var jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.