AnonymBruker Skrevet 9. august Skrevet 9. august Jeg har så lenge jeg kan huske tilbake ønsket å jobbe med mennesker og få egne barn. Jeg har aldri hatt noen særlig utbrytertrang/reiselyst. Er hjemmekjær. Anonymkode: 910dd...c69 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august Skrevet 9. august Da jeg var liten ville jeg bli sykepleier mener jeg å huske, deretter skulle jeg jobbe med hest - i alle fall IKKE med data! Tja... På vgs var svaret da det ble snakk om barn i fremtiden at "enten skal jeg ingen eller et helt fotballag!" Det holdt med to, gitt. Jeg hadde for så vidt unnet dem flere søsken, men det kom ikke flere fra meg og heller ikke fra pappan, så det ble med to. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 9. august Skrevet 9. august Jeg ville bli som Nancy Drew i Frøken detektiv. 0 Siter
emilie321 Skrevet 10. august Skrevet 10. august Nicklusheletida skrev (1 time siden): Jeg ville bli som Nancy Drew i Frøken detektiv. Jeg leste også de bøkene og Hardy guttene. Selv ville jeg bli brannmann eller politi og da jeg ble litt eldere ville jeg bli dyrlege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august Jeg har aldri hatt drømmer eller ambisjoner. Anonymkode: 64d26...b53 0 Siter
Musikk Skrevet 10. august Skrevet 10. august (endret) Ja, ville bli sanger som barn🎶 Endret 10. august av Musikk 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 10. august Skrevet 10. august Jeg ville drikke så mye brus jeg ville. 1 Siter
Lillemus Skrevet 10. august Skrevet 10. august Worrisome_plenty skrev (31 minutter siden): Jeg ville drikke så mye brus jeg ville. Minner meg på at jeg var skråsikker på at mine barn skulle få ha alle de kjæledyrene de bare ville! Tja... Ble nok ikke helt sånn. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 10. august Skrevet 10. august Lillemus skrev (25 minutter siden): Minner meg på at jeg var skråsikker på at mine barn skulle få ha alle de kjæledyrene de bare ville! Tja... Ble nok ikke helt sånn. Het ble det som jeg ønsket.😅 0 Siter
Musikk Skrevet 10. august Skrevet 10. august Musikk skrev (1 time siden): Ja, ville bli sanger som barn🎶 Jeg ville bli mamma som min mamma🙂en drøm. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august Jeg drømte om alt mulig når jeg var liten. Det var herlige tider når omtrent alt av livet lå FORAN deg. Jeg drømmer fremdeles, mer realistisk så klart, men det skal ikke så store drømmen til for å gjøre meg glad. Jeg tror alle trenger å drømme. Det er langt viktigere enn at drømmene går i oppfyllelse. Anonymkode: d31ce...f21 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.