Gå til innhold

Hadde du noen drømmer for livet da du var liten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske tilbake ønsket å jobbe med mennesker og få egne barn. Jeg har aldri hatt noen særlig utbrytertrang/reiselyst. Er hjemmekjær.

Anonymkode: 910dd...c69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var liten ville jeg bli sykepleier mener jeg å huske, deretter skulle jeg jobbe med hest - i alle fall IKKE med data! Tja... ;) 

På vgs var svaret da det ble snakk om barn i fremtiden at "enten skal jeg ingen eller et helt fotballag!" Det holdt med to, gitt. Jeg hadde for så vidt unnet dem flere søsken, men det kom ikke flere fra meg og heller ikke fra pappan, så det ble med to.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg ville bli som Nancy Drew i Frøken detektiv. 

emilie321
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Jeg ville bli som Nancy Drew i Frøken detektiv. 

Jeg leste også de bøkene og Hardy guttene. Selv ville jeg bli brannmann eller politi og da jeg ble litt eldere ville jeg bli dyrlege. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt drømmer eller ambisjoner.

Anonymkode: 64d26...b53

Skrevet (endret)

Ja, ville bli sanger som barn🎶

Endret av Musikk
Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg ville drikke så mye brus jeg ville.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (31 minutter siden):

Jeg ville drikke så mye brus jeg ville.

Minner meg på at jeg var skråsikker på at mine barn skulle få ha alle de kjæledyrene de bare ville! Tja... ;) Ble nok ikke helt sånn.

Worrisome_plenty
Skrevet
Lillemus skrev (25 minutter siden):

Minner meg på at jeg var skråsikker på at mine barn skulle få ha alle de kjæledyrene de bare ville! Tja... ;) Ble nok ikke helt sånn.

Het ble det som  jeg ønsket.😅

Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Ja, ville bli sanger som barn🎶

Jeg ville bli mamma som min mamma🙂en drøm. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømte om alt mulig når jeg var liten. Det var herlige tider når omtrent alt av livet lå FORAN deg. Jeg drømmer fremdeles, mer realistisk så klart, men det skal ikke så store drømmen til for å gjøre meg glad. Jeg tror alle trenger å drømme. Det er langt viktigere enn at drømmene går i oppfyllelse.

Anonymkode: d31ce...f21

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...