Gå til innhold

Hvem er DOL-klanen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Babette skrev (28 minutter siden):

Ja, det har du rett i, nå husker jeg. Men hun forsvant vel dessverre herfra?

Hun gjorde nok det siden du ikke har sett noe mer til henne

Anonymkode: bcb56...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lillemus skrev (58 minutter siden):

Han var ikke helt god viste det seg, de ble vel skilt og hun ble sammen med en kvinne?

Hvorfor skulle det vise at hun ikke "var helt god"?

Anonymkode: dde81...65c

Skrevet
Babette skrev (56 minutter siden):

Ja, det har du rett i, nå husker jeg. Men hun forsvant vel dessverre herfra?

Hun sluttet å bruke DOL ja. Jeg hadde kontakt med henne en stund, men nå er det nok flere år siden sist vi oppdaterte hverandre på meldinger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle det vise at hun ikke "var helt god"?

Anonymkode: dde81...65c

Les innlegget til Lillemus en gang til. Det står at han (dvs. mannen) ikke var helt god.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke så mye av hva du prøver å få frem her, men jeg tror du snakket om ei med asperger. Hun var jo bare søt.

Jeg tenkte på en annen. Vedkommende hadde kun 2 døtre, var skilt og illsint 😃 Ikke mange barn og ingen mann med høy inntekt.

Jeg synes jeg var litt gøy når hun ble illsint, så jeg pleide å fyre henne opp litt. 

Hun med asperger var langt fra bare søt.  Det må ha vært noen i din verden som var illsint.  Var det ikke du som fikk "lønn" fra din mann da dere var i utlandet?  Dvs.  han overførte samme sum og lønnen din til din konto.

Anonymkode: 36219...af3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...