AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Babette skrev (28 minutter siden): Ja, det har du rett i, nå husker jeg. Men hun forsvant vel dessverre herfra? Hun gjorde nok det siden du ikke har sett noe mer til henne Anonymkode: bcb56...d31 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Lillemus skrev (58 minutter siden): Han var ikke helt god viste det seg, de ble vel skilt og hun ble sammen med en kvinne? Hvorfor skulle det vise at hun ikke "var helt god"? Anonymkode: dde81...65c 0 Siter
påskelilje Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Babette skrev (56 minutter siden): Ja, det har du rett i, nå husker jeg. Men hun forsvant vel dessverre herfra? Hun sluttet å bruke DOL ja. Jeg hadde kontakt med henne en stund, men nå er det nok flere år siden sist vi oppdaterte hverandre på meldinger. 1 Siter
Babette Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle det vise at hun ikke "var helt god"? Anonymkode: dde81...65c Les innlegget til Lillemus en gang til. Det står at han (dvs. mannen) ikke var helt god. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke så mye av hva du prøver å få frem her, men jeg tror du snakket om ei med asperger. Hun var jo bare søt. Jeg tenkte på en annen. Vedkommende hadde kun 2 døtre, var skilt og illsint 😃 Ikke mange barn og ingen mann med høy inntekt. Jeg synes jeg var litt gøy når hun ble illsint, så jeg pleide å fyre henne opp litt. Hun med asperger var langt fra bare søt. Det må ha vært noen i din verden som var illsint. Var det ikke du som fikk "lønn" fra din mann da dere var i utlandet? Dvs. han overførte samme sum og lønnen din til din konto. Anonymkode: 36219...af3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.