AnonymBruker Skrevet 9. august Skrevet 9. august I prinsippet aldri svarer? Anonymkode: 19d76...e12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august Skrevet 9. august psykedeliker skrev (18 minutter siden): De som ringer fra ukjente numre. Bra sagt! Hva med personer her inne? Anonymkode: 19d76...e12 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): I prinsippet aldri svarer? Anonymkode: 19d76...e12 Det hender jo at man etter hvert lar være å svare enkelte som man vet kan tolke alt i verste mening, uansett hva som skrives. 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august Enkelte kverrulanter. Anonymkode: 38a3c...68b 0 Siter
Musikk Skrevet 10. august Skrevet 10. august (endret) Nei, ikke som jeg kommer på. Endret 10. august av Musikk 0 Siter
Osten Skrevet 10. august Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): I prinsippet aldri svarer? Anonymkode: 19d76...e12 Svarer hvor? I tlf eller her på dol? 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 10. august Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): I prinsippet aldri svarer? Anonymkode: 19d76...e12 Ja. Både kjente og ukjente. 0 Siter
Glitter Skrevet 10. august Skrevet 10. august Ikke her på DOL nei. Hvis noen fra miljøet kontakter meg så svarer jeg ikke. De vet at de ikke skal kontakte meg med mindre jeg kontaktet de først. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august En kverulant som alltid bruker samme argumentasjon uansett hva problemstillingen er ... Anonymkode: cc0d0...a4b 0 Siter
morsan Skrevet 10. august Skrevet 10. august Har ingen bestemte jeg ikke svarer, hva enten om de ringer, sender melding eller det er i tråder her inne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august Takk for svar! Kjekt å vite. Kan svare på alle. Tlf og her inne. Anonymkode: 19d76...e12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): En kverulant som alltid bruker samme argumentasjon uansett hva problemstillingen er ... Anonymkode: cc0d0...a4b Samme her. Er spesielt 1 her inne jeg tenker på da. Anonymkode: b288b...34a 0 Siter
Vhanja Skrevet 10. august Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Enkelte kverrulanter. Anonymkode: 38a3c...68b AnonymBruker skrev (4 timer siden): En kverulant som alltid bruker samme argumentasjon uansett hva problemstillingen er ... Anonymkode: cc0d0...a4b AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Samme her. Er spesielt 1 her inne jeg tenker på da. Anonymkode: b288b...34a Har dere baller nok til å svare på dette under nick? Hvis ikke - hva er hensikten deres med å svare i denne tråden uten nick? 2 Siter
cilie Skrevet 10. august Skrevet 10. august Vhanja skrev (9 minutter siden): Har dere baller nok til å svare på dette under nick? Hvis ikke - hva er hensikten deres med å svare i denne tråden uten nick? Word! 0 Siter
emilie321 Skrevet 10. august Skrevet 10. august Har hatt to i livet mitt som jeg ikke svarer lengre. Måtte rett og slett blokkere nummerne deres for ikke å bli helt utslitt. Her på dol så svarer jeg utifra hva folk skriver og om jeg har noe å bidra med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.