Gå til innhold

Hvorfor sitter reserveprinsen i varetekt?

Anbefalte innlegg

Worrisome_plenty
Skrevet

Er han ikke dømt til fengsel da? Eller er det pga de har anker straffeutmålingen til Marius ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (3 minutter siden):

Er han ikke dømt til fengsel da? Eller er det pga de har anker straffeutmålingen til Marius ?

De må behandle anken først, ja. 

Anonymkode: f69be...908

AnonymBruker
Skrevet

Imens sitter han i luksusvaretekt på Skaugum, og kan trekke fra denne perioden i fengselsdommen han får.

Anonymkode: 94c63...26c

Skrevet

Han anker også selv det han er dømt for utenom vold/kroppskrenkelser mot «frognerkvinnen»

Nicklusheletida
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (3 timer siden):

Det er fordi de har anket ja. 

Jeg har veldig liten tro på noen forbedring hos Marius dessverre. Hvis han virkelig hadde hatt omtanke for sin mor og familien forøvrig, så hadde han forholdt seg rolig nå og godtatt videre fotlenke. Det blir jo uansett trukket i fra straffen. I steden fortsetter han å lage bråk som må være en belastning for familien. 

Han synes synd på selv, men jeg ser veldig liten omtanke for kongefamilien. Ikke minst sin mor.  Han trenger en egen rådgiver. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Jeg har veldig liten tro på noen forbedring hos Marius dessverre. Hvis han virkelig hadde hatt omtanke for sin mor og familien forøvrig, så hadde han forholdt seg rolig nå og godtatt videre fotlenke. Det blir jo uansett trukket i fra straffen. I steden fortsetter han å lage bråk som må være en belastning for familien. 

Han synes synd på selv, men jeg ser veldig liten omtanke for kongefamilien. Ikke minst sin mor.  Han trenger en egen rådgiver. 

Han har blitt gitt helt konkrete signaler i forkant om at han kun skulle ha omvendt voldsalarm fra fredag. Ikke rart at han reagerer når dette ikke blir noe av. Men reelt sett vil det jo være en fordel for ham at deler av straffen allerede er sonet når dommen faller i ankesaken. 

Nicklusheletida
Skrevet
frosken skrev (25 minutter siden):

Han har blitt gitt helt konkrete signaler i forkant om at han kun skulle ha omvendt voldsalarm fra fredag. Ikke rart at han reagerer når dette ikke blir noe av. Men reelt sett vil det jo være en fordel for ham at deler av straffen allerede er sonet når dommen faller i ankesaken. 

Jeg har fått med meg det. Det forandrer ikke på mitt synspunkt.

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Vet ikke om han trenger å vise så mye omtanke mot disse som har dratt han inn i et liv han nok ikke ville valgt selv. Merk at  dette ikke er ment som et forsvar av Marius sine handlinger som voksen.

Anonymkode: 94c63...26c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...