Worrisome_plenty Skrevet i går, 06:42 Skrevet i går, 06:42 Er han ikke dømt til fengsel da? Eller er det pga de har anker straffeutmålingen til Marius ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 06:46 Skrevet i går, 06:46 Worrisome_plenty skrev (3 minutter siden): Er han ikke dømt til fengsel da? Eller er det pga de har anker straffeutmålingen til Marius ? De må behandle anken først, ja. Anonymkode: f69be...908 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 07:13 Skrevet i går, 07:13 Imens sitter han i luksusvaretekt på Skaugum, og kan trekke fra denne perioden i fengselsdommen han får. Anonymkode: 94c63...26c 1 Siter
Osten Skrevet i går, 09:17 Skrevet i går, 09:17 Han anker også selv det han er dømt for utenom vold/kroppskrenkelser mot «frognerkvinnen» 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Worrisome_plenty skrev (3 timer siden): Er han ikke dømt til fengsel da? Eller er det pga de har anker straffeutmålingen til Marius ? Det er fordi de har anket ja. Jeg har veldig liten tro på noen forbedring hos Marius dessverre. Hvis han virkelig hadde hatt omtanke for sin mor og familien forøvrig, så hadde han forholdt seg rolig nå og godtatt videre fotlenke. Det blir jo uansett trukket i fra straffen. I steden fortsetter han å lage bråk som må være en belastning for familien. Han synes synd på selv, men jeg ser veldig liten omtanke for kongefamilien. Ikke minst sin mor. Han trenger en egen rådgiver. 3 Siter
frosken Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Nicklusheletida skrev (1 time siden): Det er fordi de har anket ja. Jeg har veldig liten tro på noen forbedring hos Marius dessverre. Hvis han virkelig hadde hatt omtanke for sin mor og familien forøvrig, så hadde han forholdt seg rolig nå og godtatt videre fotlenke. Det blir jo uansett trukket i fra straffen. I steden fortsetter han å lage bråk som må være en belastning for familien. Han synes synd på selv, men jeg ser veldig liten omtanke for kongefamilien. Ikke minst sin mor. Han trenger en egen rådgiver. Han har blitt gitt helt konkrete signaler i forkant om at han kun skulle ha omvendt voldsalarm fra fredag. Ikke rart at han reagerer når dette ikke blir noe av. Men reelt sett vil det jo være en fordel for ham at deler av straffen allerede er sonet når dommen faller i ankesaken. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden frosken skrev (25 minutter siden): Han har blitt gitt helt konkrete signaler i forkant om at han kun skulle ha omvendt voldsalarm fra fredag. Ikke rart at han reagerer når dette ikke blir noe av. Men reelt sett vil det jo være en fordel for ham at deler av straffen allerede er sonet når dommen faller i ankesaken. Jeg har fått med meg det. Det forandrer ikke på mitt synspunkt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Nicklusheletida skrev (6 timer siden): Det er fordi de har anket ja. Jeg har veldig liten tro på noen forbedring hos Marius dessverre. Hvis han virkelig hadde hatt omtanke for sin mor og familien forøvrig, så hadde han forholdt seg rolig nå og godtatt videre fotlenke. Det blir jo uansett trukket i fra straffen. I steden fortsetter han å lage bråk som må være en belastning for familien. Han synes synd på selv, men jeg ser veldig liten omtanke for kongefamilien. Ikke minst sin mor. Han trenger en egen rådgiver. Vet ikke om han trenger å vise så mye omtanke mot disse som har dratt han inn i et liv han nok ikke ville valgt selv. Merk at dette ikke er ment som et forsvar av Marius sine handlinger som voksen. Anonymkode: 94c63...26c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.