AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Trenger alle gode råd og pep talk jeg kan få. Takk på forhånd! Anonymkode: 9ccfa...56f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ikke bruk uttrykk som "komme seg gjennom", da bekrefter du ovenfor deg selv at det er et problem å delta. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (15 minutter siden): Ikke bruk uttrykk som "komme seg gjennom", da bekrefter du ovenfor deg selv at det er et problem å delta. Ok. Beklager. Kom ikke på noen bedre måte å beskrive det på? Anonymkode: 9ccfa...56f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Beklager. Kom ikke på noen bedre måte å beskrive det på? Beskriv problemet, ikke hva du føler om problemet. Hva tenker du kommer til å skje, og hva kan du gjøre for å endre på det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden psykedeliker skrev (6 minutter siden): Beskriv problemet, ikke hva du føler om problemet. Hva tenker du kommer til å skje, og hva kan du gjøre for å endre på det? Min største frykt er å si eller gjøre noe dumt eller feil. Hva jeg kan gjøre for å endre på det er jeg egentlig usikker på. Anonymkode: 9ccfa...56f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva jeg kan gjøre for å endre på det er jeg egentlig usikker på. Forutsatt at har sikker kunnskap om hva som er dumt eller feil å si eller gjøre, hvorfor skulle du da si eller gjøre det? 0 Siter
Trinity80 Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Jeg har angstlidelse og jeg kom meg gjennom min bryllupsdag sånn: - sørg for god søvn og hvile dagen før - ta mange pauser, gjerne i frisk luft og alene - pass på nok mat og drikke. Angst trigges fort når basale behov ikke er dekket. - snakk gjerne med noen du kjenner godt eller stoler på som kan passe på deg litt - mulig man får angstanfall, men det er viktig å puste seg gjennom det og ikke la det diktere livet for mye 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden psykedeliker skrev (13 minutter siden): Forutsatt at har sikker kunnskap om hva som er dumt eller feil å si eller gjøre, hvorfor skulle du da si eller gjøre det? Det er nok mest redsel for å si eller gjøre noe dumt. Anonymkode: 9ccfa...56f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Trinity80 skrev (6 minutter siden): Jeg har angstlidelse og jeg kom meg gjennom min bryllupsdag sånn: - sørg for god søvn og hvile dagen før - ta mange pauser, gjerne i frisk luft og alene - pass på nok mat og drikke. Angst trigges fort når basale behov ikke er dekket. - snakk gjerne med noen du kjenner godt eller stoler på som kan passe på deg litt - mulig man får angstanfall, men det er viktig å puste seg gjennom det og ikke la det diktere livet for mye Det var gode tips, takk. Men hva gjør jeg ift pause hvis ingen andre tar pause? Jeg har tenkt at jeg kan "gjemme" meg på do en stund ett par ganger men føler det blir dumt å gå ut av lokalet og bare stille meg ute hvis jeg er den eneste? (Jeg er gjest forresten). Anonymkode: 9ccfa...56f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.