Gå til innhold

Hodet går i spinn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøker å skrive ned enkelte ting fra fortiden som jeg kan ta med meg til behandler senere i uken. Har forsøkt tidligere, men det har gått i lås. Har forsøkt å bare fortelle, men det går i lås. Så nå forsøker jeg å skrive uten å kamuflere. Det er ekstremt vanskelig. Ordene stopper seg selv før jeg får dem med på papiret. Jeg har ikke ord for å beskrive. Det er som om både hodet og kroppen nekter meg å skrive det ned. 

Hodet går i spinn. Jeg er både her og der på en gang. Bilder flasher, kroppen har skrudd seg av, følelser flasher, kroppen har gått i fullt forsvar, ørene piper, verden er nummen. 

Men jeg vil så gjerne få det til. Det bare går ikke. Jeg bare ødelegger gang på gang ved at jeg ikke får til å forklare. Kroppen går i lås.  Hukommelsen slettes.

Anonymkode: 78b42...930

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Forsøker å skrive ned enkelte ting fra fortiden som jeg kan ta med meg til behandler senere i uken. Har forsøkt tidligere, men det har gått i lås. Har forsøkt å bare fortelle, men det går i lås. Så nå forsøker jeg å skrive uten å kamuflere. Det er ekstremt vanskelig. Ordene stopper seg selv før jeg får dem med på papiret. Jeg har ikke ord for å beskrive. Det er som om både hodet og kroppen nekter meg å skrive det ned. 

Hodet går i spinn. Jeg er både her og der på en gang. Bilder flasher, kroppen har skrudd seg av, følelser flasher, kroppen har gått i fullt forsvar, ørene piper, verden er nummen. 

Men jeg vil så gjerne få det til. Det bare går ikke. Jeg bare ødelegger gang på gang ved at jeg ikke får til å forklare. Kroppen går i lås.  Hukommelsen slettes.

Da skriver du heller litt hver dag eller annenhver dag fremfor alt på en gang :) Du har alt av ord du trenger, ikke overkompliser, snakk med de ordene du har. Skriv noen setninger og la det ligge, ta det opp om noen dager.

Anonymkode: 3cc53...8e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Stikkord👍

Anonymkode: 4d898...340

Skrevet

Problemet er at jeg klarer å skrive generelt. Jeg kan skrive slik jeg gjør nå. Kan skrive rundt temaene. Men jeg klarer ikke være spesifikk. Klarer ikke sette ord på de ulike situasjonene. Det stopper helt opp. 

Men, ja. Jeg skal ta med meg at jeg har prøvd. Jeg vil bare så gjerne klare å være konkret.

Skrevet

Du trenger ikke være på detaljnivå, bare skrivni stikkord og iverskrifter ig skriv det du kan. 

Anonymkode: 3cc53...8e9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...