AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august Hva tenker dere om det å bruke 23 000 på et nytt kamera som hobbyfotograf? Kan det rettferdiggjøres eller ikke? Anonymkode: 939eb...df2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august Det kommer jo helt an på om du har pengene det. Anonymkode: d22ee...793 0 Siter
Ekstra Skrevet 10. august Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva tenker dere om det å bruke 23 000 på et nytt kamera som hobbyfotograf? Kan det rettferdiggjøres eller ikke? Anonymkode: 939eb...df2 Det spørs jo helt på økonomien din og hva du evt. må gi avkall på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august Har du god økonomi; kjør på! Anonymkode: 3fc63...8a7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. august Skrevet 10. august For et latterlig spørsmål, det er da bare å kjøpe kameraet hvis du har lyst på det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva tenker dere om det å bruke 23 000 på et nytt kamera som hobbyfotograf? Kan det rettferdiggjøres eller ikke? Anonymkode: 939eb...df2 Jeg brukte vel bortimot 30.000,- på nytt kamerautstyr i perioden november 2025 - april 2026 og er definitivt hobbyfotograf. Har ikke angret ett sekund. Om du har pengene så kjør på! 1 Siter
Grendel Skrevet 11. august Skrevet 11. august Hvorfor skal det rettferdiggjøres? Er det snakk om en felles økonomi her? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva tenker dere om det å bruke 23 000 på et nytt kamera som hobbyfotograf? Kan det rettferdiggjøres eller ikke? Anonymkode: 939eb...df2 Rettferdiggjøres overfor hvem? Har du råd til det og glede av det, ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 8ea3a...c5f 0 Siter
nachnoo Skrevet 11. august Skrevet 11. august Jeg synes selv at jeg har mye og meget bra fotoutstyr. Jeg kjøper konsekvent meget lite- og pent brukt. Har stort sett fått det til 50-60% av nypris. Bruker mye foto.no 0 Siter
Glitter Skrevet 11. august Skrevet 11. august Hvis du har pengene så why not. Forutsatt at du blir å bruke det. 0 Siter
Lady HM Skrevet 11. august Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva tenker dere om det å bruke 23 000 på et nytt kamera som hobbyfotograf? Kan det rettferdiggjøres eller ikke? Anonymkode: 939eb...df2 Det er jo helt umulig å svare på når vi ikke vet noen ting om økonomien din! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august Skrevet 12. august Jeg har brukt mer en femdobbelt TS sitt ønskede fotoutstyr på min interesse. Og jeg er trygdet. Nå hadde jeg arvet penger da. Og har ikke gjeld. Anonymkode: 687f9...04a 1 Siter
Lillemus Skrevet 12. august Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har brukt mer en femdobbelt TS sitt ønskede fotoutstyr på min interesse. Og jeg er trygdet. Nå hadde jeg arvet penger da. Og har ikke gjeld. Anonymkode: 687f9...04a Jeg brukte også arvepenger på nytt fotoutstyr. Superfornøyd! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august Skrevet 12. august Lillemus skrev (5 minutter siden): Jeg brukte også arvepenger på nytt fotoutstyr. Superfornøyd! Hvorfor må dere fortelle på dol hvor pengene kommer fra som dere bruker på fotoutstyr? Hvis dere ikke har stjålet dem, eller brukt penger på det istedenfor å kjøpe mat til barna deres. Anonymkode: d4d0a...dd3 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må dere fortelle på dol hvor pengene kommer fra som dere bruker på fotoutstyr? Hvis dere ikke har stjålet dem, eller brukt penger på det istedenfor å kjøpe mat til barna deres. Anonymkode: d4d0a...dd3 Jeg regner med at anonym ...04a ville forsvare sitt innkjøp og så svarte jeg bare at jeg hadde brukt "samme type" penger på mitt kjøp. Ser ikke problemet, bortsett fra at det ikke skulle være nødvendig å måtte forsvare et kjøp man har råd til og hatt stor glede av. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor må dere fortelle på dol hvor pengene kommer fra som dere bruker på fotoutstyr? Hvis dere ikke har stjålet dem, eller brukt penger på det istedenfor å kjøpe mat til barna deres. Anonymkode: d4d0a...dd3 Ellers kunne folk tro det var brukt kredittkort til 25% rente. Anonymkode: 8ea3a...c5f 0 Siter
laban Skrevet 12. august Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor må dere fortelle på dol hvor pengene kommer fra som dere bruker på fotoutstyr? Hvis dere ikke har stjålet dem, eller brukt penger på det istedenfor å kjøpe mat til barna deres. Anonymkode: d4d0a...dd3 Akkurat i denne tråden er det vel ganske innenfor tema? Det er jo ikke sånn at DOL oversvømmes av innlegg som handler om personlig forbruk og disponering av inntekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august Skrevet 12. august Jeg kjenner en som brått får en ny interesse. Hun er meget kvalitetsbevisst, og setter seg grundig inn i hva som er bra. Og så klart et hun redd for å irritere seg over noe, hvis hun går for noe som ikke et så bra. Så hun kjøper sykler, fotoutstyr, treningsapparater, turutstyr etc. Etter et halvt år går hun lei av interessen. Og sitter der med det beste av det beste, men ikke så mye igjen på konto. Så om det kan rettferdiggjøres eller ikke? Tsja, kjenn deg selv. Anonymkode: 41c37...40e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor må dere fortelle på dol hvor pengene kommer fra som dere bruker på fotoutstyr? Hvis dere ikke har stjålet dem, eller brukt penger på det istedenfor å kjøpe mat til barna deres. Anonymkode: d4d0a...dd3 Det har noe å si om man bruker kreditt eller egne penger, og om man har råd eller ikke. Har man stor gjeld, høy belåningsgrad gjør man det ikke. Anonymkode: 687f9...04a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 12. august Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så om det kan rettferdiggjøres eller ikke? I musikkmiljøet heier vi på slike folk, fordi de sørger for en jevn strøm av høykvalitetsinstrumenter på bruktmarkedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.