Gå til innhold

Tung styrketrening for psyken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere ganger sett folk her inne tipse om at tung styrketrening er bra for psyken. Men klarer man trene tungt nok med egen kroppsvekt eller må man (helst) ha vekter? Hva definerer tung styrketrening? Er redd for å dra på treningssenter så.

Anonymkode: c4220...08b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er nok å gjøre noe fysisk med kroppen. Jeg synes det er langt mer hjelp i å gå en tur.

Anonymkode: a076e...992

AnonymBruker
Skrevet

Tung styrketrening er som regel med vekter. 

Når man sliter er det vanlig å være redd for treningssenter. Man må bare komme over det.

Anonymkode: ac27a...95b

Skrevet

Selv trener jeg på treningssenter. Hadde mye angst da jeg begynte der, men etterhvert så ble det bedre. Sliter litt innimellom, men da tar jeg meg i nakken og så går det bra allikevel.      

Mye en kan gjøre uten vekter, men det blir best med. Kan du ikke kjøpe noen vekter og så trene hjemme ? (hvis du greier det)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...