Gå til innhold

Ang vival.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Vil kroppen bli urolig og kanskje ikke få sove hvis jeg slutter brått med 5 mg vival? Tar det hver kveld og har gjort det i mange år men føler jeg trenger det ikke lenger, tar det av vane og kanskje jeg er avhengig. En måte er jo bare å prøve uten og en annen måte er vel å ta en halv en stund? Er ikke noen medisin ekspert men dette er jo ikke medisin man skal gå fast på. 

Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet

Du kan jo bare prøve å kutte den ut, blir det for vanskelig kan du jo bare ta den igjen.

Skrevet

Tror jeg ville tatt en halv i noen uker. Kroppen din er nok litt avhengig etter bruk i så lang tid. 

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (46 minutter siden):

Du kan jo bare prøve å kutte den ut, blir det for vanskelig kan du jo bare ta den igjen.

Vil ikke bli urolig av å kutte brått, da skaper jeg jo uro. 

Skrevet
Soleil70 skrev (34 minutter siden):

Tror jeg ville tatt en halv i noen uker. Kroppen din er nok litt avhengig etter bruk i så lang tid. 

Ja får prøve med en halv da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...