AnonymBruker Skrevet 11. august Skrevet 11. august Jeg følges opp av et team og siden de faste mine er vekke så følges jeg opp av en annen jeg ikke møter så ofte. Hun sa i går at hun skulle se på når jeg skulle få besøk/møte denne uken og at jeg kunne få besøk/møte annenhver dag (siden jeg sliter litt nå). Hun sa så vidt jeg husker at hun skulle gi tilbakemelding i dag. Hørte aldri noe. Føler meg litt skuffet og nedprioritert. Tør ikke spørre selv om hun har glemt meg. Hva kan jeg gjøre? Føler meg dum som har disse følelsene. Anonymkode: 04c15...b80 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 11. august Skrevet 11. august (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg følges opp av et team og siden de faste mine er vekke så følges jeg opp av en annen jeg ikke møter så ofte. Hun sa i går at hun skulle se på når jeg skulle få besøk/møte denne uken og at jeg kunne få besøk/møte annenhver dag (siden jeg sliter litt nå). Hun sa så vidt jeg husker at hun skulle gi tilbakemelding i dag. Hørte aldri noe. Føler meg litt skuffet og nedprioritert. Tør ikke spørre selv om hun har glemt meg. Hva kan jeg gjøre? Føler meg dum som har disse følelsene. Anonymkode: 04c15...b80 Da sender du en sms i morgen og sier at du ikke fikk tilbakemelding i går som avtalt og lurer på hva du skal forholde deg til denne uken. Hun har ikke nedprioritert deg, men antageligvis blitt opptatt ned noe som hastet mer før arbeidsdagen var over. Endret 11. august av Ikkeanonymnok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.