AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:32 Skrevet tirsdag kl 19:32 Jeg har begynt å gå til en behandler som jeg føler ser litt annerledes på ting enn andre behandlere jeg tidligere har hatt. Hun sier f.eks at man trenger ikke nødvendigvis gå fra selvhat til det å elske seg selv men at man bare fokuserer på aksept. I stedet for det typiske "se i speilet og si at du liker det du ser" så mener hun heller at en kan se i speilet og akseptere/si til seg selv at man er helt ok/at man forsøker sitt beste osv. Anonymkode: 93d1d...a73 0 Siter
XbellaX Skrevet tirsdag kl 19:35 Skrevet tirsdag kl 19:35 Hun høres vettug ut. Det er så ekstremt det du kommer med: selvhat til å elske. Det er noe veldig fint, avslappende og egentlig ganske frigjørende å "bare" være: god nok. God nok holde i massevis. Jeg kjenner ikke en sjel som går rundt å elsker seg selv til alle døgnets tider. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:42 Skrevet tirsdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har begynt å gå til en behandler som jeg føler ser litt annerledes på ting enn andre behandlere jeg tidligere har hatt. Hun sier f.eks at man trenger ikke nødvendigvis gå fra selvhat til det å elske seg selv men at man bare fokuserer på aksept. I stedet for det typiske "se i speilet og si at du liker det du ser" så mener hun heller at en kan se i speilet og akseptere/si til seg selv at man er helt ok/at man forsøker sitt beste osv. Anonymkode: 93d1d...a73 Godt råd! Anonymkode: 15e3a...012 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:36 Skrevet tirsdag kl 21:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har begynt å gå til en behandler som jeg føler ser litt annerledes på ting enn andre behandlere jeg tidligere har hatt. Hun sier f.eks at man trenger ikke nødvendigvis gå fra selvhat til det å elske seg selv men at man bare fokuserer på aksept. I stedet for det typiske "se i speilet og si at du liker det du ser" så mener hun heller at en kan se i speilet og akseptere/si til seg selv at man er helt ok/at man forsøker sitt beste osv. Anonymkode: 93d1d...a73 Ja det er kanskje noe vanlig blant mange. Forskjell på elsk/hat, svart/hvit tenking. Jeg definerer meg midt på. Anonymkode: bf28e...7f0 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Klokt! Ikke bra å tenke svart/hvitt rundt hvordan man ser på seg selv. Vi har alle både gode og mindre gode sider vi må leve med. Derfor tror jeg å røske seg selv blir ganske urealistisk for de fleste. Og de som virkelig elsker seg selv blir heller ikke lette å forholde seg til. Bare å lese om narsissisme det. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden edit, elske seg selv (autokorrektur på ville veier det) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.